کد خبر : 24986
دیدگاه‌ها برای دلجویی روسای دانشگاه‌های سبزوار از خانواده شهید سانحه هوایی بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 دی 1398 - 11:37
-

دلجویی روسای دانشگاه‌های سبزوار از خانواده شهید سانحه هوایی

ایرنا روسای دانشگاه‌های حکیم سبزواری، علوم پزشکی و آزاد اسلامی سبزوار به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان روز پنجشنبه با خانواده «میلاد قاسمی» از شهدای سانحه هوایی دیدار و از آنان دلجویی کردند. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در این دیدار گفت: این سانحه هوایی تمام ملت ایران اسلامی را داغدار کرد

ایرنا

روسای دانشگاه‌های حکیم سبزواری، علوم پزشکی و آزاد اسلامی سبزوار به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان روز پنجشنبه با خانواده «میلاد قاسمی» از شهدای سانحه هوایی دیدار و از آنان دلجویی کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در این دیدار گفت: این سانحه هوایی تمام ملت ایران اسلامی را داغدار کرد و مردم و مسئولان خود را در این اندوه شریک می‌دانند.

محمدرضا سعیدی اصل افزود: جامعه بزرگ دانشگاهی سبزوار وظیفه خود می‌داند با ابراز همدردی با خانواده این شهید مقداری از آلام آنان کاسته و موجبات تسلی خاطر بازماندگان را فراهم کند.

پیکر شهید «میلاد قاسمی آریان» از شهدای سبزواری سانحه هوایی امروز  با حضور پرشور مسئولان اجرایی، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جوانان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

میلاد قاسمی دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه شریف و دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه گوئلف کشور کانادا بود. کسب مدال طلای المپیاد ریاضی و کسب مقام سوم مسابقات قرآنی خراسان رضوی بخشی از افتخارات وی بود.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراین با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه پروازی که صبح چهارشنبه ۱۸ دی ماه تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه مسافران آن جان باختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.