کد خبر : 24964
دیدگاه‌ها برای دلجویی مسئولان از خانواده جان‌باخته سبزواری سانحه هوایی بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1398 - 13:52
-

دلجویی مسئولان از خانواده جان‌باخته سبزواری سانحه هوایی

ایرنا مسئولان شهرستان سبزوار روز سه‌شنبه با خانواده «میلاد قاسمی» یکی از جان‌باختگان سبزواری سقوط هواپیمای اوکراینی دیدار و از آن‌ها دلجویی کردند. فرماندار سبزوار در این مراسم گفت: این حادثه دردناک همه مردم ایران را متأثر و داغدار کرد و مسئولان و مردم خود را در غم خانواده‌های جان‌باختگان سهیم می‌دانند. احمد برادران با

ایرنا

مسئولان شهرستان سبزوار روز سه‌شنبه با خانواده «میلاد قاسمی» یکی از جان‌باختگان سبزواری سقوط هواپیمای اوکراینی دیدار و از آن‌ها دلجویی کردند.

فرماندار سبزوار در این مراسم گفت: این حادثه دردناک همه مردم ایران را متأثر و داغدار کرد و مسئولان و مردم خود را در غم خانواده‌های جان‌باختگان سهیم می‌دانند.

احمد برادران با اشاره به توطئه‌های دشمنان افزود: خانواده‌های جان‌باختگان سقوط هواپیما اجازه نخواهند داد دشمنان از این حادثه علیه انقلاب سوءاستفاده کنند.

امام‌جمعه سبزوار نیز در این مراسم گفت: حادثه سقوط هواپیما تمام خانواده‌های ایرانی را داغدار کرده است.  

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا مقیسه افزود: همه مردم و مسئولان در غم این خانواده‌ها شریک هستند و از خداوند می‌خواهیم به این خانواده‌ها صبر عطا کند و بر مقام عزیزان جان‌باخته بیفزاید و آن‌ها را با شهدا محشور کند.

وی با بیان اینکه حساب این خانواده‌ها از سوءاستفاده کنندگان جداست ادامه داد: دشمنان و منافقان در کمین هستند لذا باید مراقب باشیم از این قضیه علیه انقلاب و شهدا سوءاستفاده نکنند.

وی گفت: مسئولان و مردم تجلیل مناسبی از این جوان نخبه و فرهیخته خواهند داشت و مراسم تشییع باشکوه برای وی در سبزوار برگزار خواهد شد.

میلاد قاسمی دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه شریف و دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه گوئلف کشور کانادا بود. کسب مدال طلای المپیاد ریاضی و کسب مقام سوم مسابقات قرآنی خراسان رضوی بخشی از افتخارات وی است.  

در این دیدار فرمانده سپاه پاسداران، فرمانده نیروی انتظامی، شهردار، اعضای شورای شهر سبزوار و برخی از روحانیون این شهر نیز حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.