کد خبر : 21232
دیدگاه‌ها برای دندانپزشکی غیرمجاز در سبزوار مهروموم شد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مرداد 1398 - 15:56
-

دندانپزشکی غیرمجاز در سبزوار مهروموم شد

ایرنا یک مرکز مداخله‌گر در امور دندانپزشکی واقع در شهرستان سبزوار با پیگیری مستمر کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی این شهر ظهر امروز شناسایی و مهروموم شد. مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در این مرکز اقداماتی شامل عصب‌کشی، ترمیم، کشیدن دندان و جرم‌گیری در فضایی غیربهداشتی و با تجهیزات دندانپزشکی انجام

ایرنا

یک مرکز مداخله‌گر در امور دندانپزشکی واقع در شهرستان سبزوار با پیگیری مستمر کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی این شهر ظهر امروز شناسایی و مهروموم شد.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در این مرکز اقداماتی شامل عصب‌کشی، ترمیم، کشیدن دندان و جرم‌گیری در فضایی غیربهداشتی و با تجهیزات دندانپزشکی انجام می‌شد که با هماهنگی دادستان شهرستان افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی و تجهیزات و دستگاه‌های موجود نیز ضبط شد.

دکتر داوود سروش افزود: به‌منظور تأمین سلامت شهروندان و جلوگیری از فعالیت مراکز غیرمجاز در امر درمان، واحد نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار همواره فعال بوده و با بازدیدهای پیاپی به‌صورت آشکار و پنهان جهت مقابله با این مداخلات می‌کوشد.

او از شهروندان سبزواری خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز  افراد فاقد صلاحیت در امور درمان با شماره ۴۴۰۱۱۰۶۶ تماس بگیرند تا شناسایی و اقدامات قانونی لازم در این زمینه انجام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.