کد خبر : 29044
دیدگاه‌ها برای دهیار یکی از روستاهای خوشاب خراسان رضوی در راه انجام وظیفه جان باخت بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 13:55
-

دهیار یکی از روستاهای خوشاب خراسان رضوی در راه انجام وظیفه جان باخت

 “ابراهیم روکی” دهیار روستای روکی شهرستان خوشاب واقع در غرب خراسان رضوی شب گذشته در راه حفاظت از امکانات و تجهیزات شبکه توزیع برق این روستا جان باخت. فرمانده انتظامی خوشاب رخداد این واقعه را تایید و بیان کرد: دیشب هنگامی که سارقان قصد سرقت کابلهای برق بوستان  این روستا را داشتند، دهیار و یکی از اهالی پس

 “ابراهیم روکی” دهیار روستای روکی شهرستان خوشاب واقع در غرب خراسان رضوی شب گذشته در راه حفاظت از امکانات و تجهیزات شبکه توزیع برق این روستا جان باخت.

فرمانده انتظامی خوشاب رخداد این واقعه را تایید و بیان کرد: دیشب هنگامی که سارقان قصد سرقت کابلهای برق بوستان  این روستا را داشتند، دهیار و یکی از اهالی پس از آگاهی بلافاصله در محل مورد دستبرد حضور یافتند. 

سرهنگ حسن آشیانی افزود: دهیار روستای روکی در این محل با سارقان درگیر شده و مورد اصابت ضربات پیاپی چاقو از سوی آنها قرار گرفت.

وی ادامه داد: متاسفانه این واقعه منجر به قتل دهیار در محل شده و فرد همراه وی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

فرمانده انتظامی خوشاب گفت: پیگرد این موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته تا هرچه سریعتر عاملان جنایت شناسایی و دستگیر شوند. 

همچنین جمعی از شهروندان خوشابی در پی این رخداد غم‌انگیز با انتشار بیانیه‌ای خطاب به مسوولان امنیتی و قضایی شهرستان، خواستار دستگیری فوری و اشد مجازات عاملان آن شدند. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.