کد خبر : 12331
دیدگاه‌ها برای دوران طلایی سبزوار فرا رسیده است؛ کلید سازندگی و توسعه در دستان ماست. بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395 - 23:53
-

دوران طلایی سبزوار فرا رسیده است؛ کلید سازندگی و توسعه در دستان ماست.

سبزواریان: صبح امروز همزمان با نهم اردیبهشت‌ماه روز شوراها، حسین مقصودی منتخب مردم سبزوار بزرگ در مجلس شورای اسلامی برای تبریک این روز به شوراییان در محل شورای اسلامی شهر حضور یافت و با آنان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار صمیمی منتخب مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی سبزوار این‌گونه سخن آغاز کرد

سبزواریان: صبح امروز همزمان با نهم اردیبهشت‌ماه روز شوراها، حسین مقصودی منتخب مردم سبزوار بزرگ در مجلس شورای اسلامی برای تبریک این روز به شوراییان در محل شورای اسلامی شهر حضور یافت و با آنان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار صمیمی منتخب مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی سبزوار این‌گونه سخن آغاز کرد و گفت: شورا محل تجمع آرای مردمی است بیایید مانند دوره سوم شورای اسلامی شهر برای سبزواری آباد و توسعه‌یافته تلاش کنیم.

حسین مقصودی افزود: امروز به شورا آمدم تا این روز بزرگ را از طرف خود و همکارم آقای سبحانی‌فر و دکتر محسنی ثانی این مرد با اخلاق و تلاشگر در عرصه ایران‌زمین و سبزوار تبریک بگویم و اعلام کنم که ما نمایندگان آماده هر نوع همدلی و اتحاد هستیم.

وی اظهار کرد: بیاییم همدل‌تر از گذشته شورای اسلامی شهر را تنها ۱۳ نفر ندانیم و آن را متشکل از فرماندار، امام‌جمعه، شهردار و ۲ نماینده مجلس بدانیم و برای رشد و بالندگی سبزوار بزرگ در عرصه‌های مختلف از جان‌ودل مایه بگذاریم.

مقصودی همچنین اضافه کرد: پیام من همدلی، محبت، گذشت، رأفت، مهربانی ادامه سازندگی، تحقق دغدغه مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است. بیاییم به دور از بداخلاقی‌ها و کج‌اندیشی‌ها، احترام به کارگران مظلوم شهری و اقشار مختلف شهر را سرلوحه کار خود قرار دهیم و تنها برای آنان فعالیت نماییم.

او ضمن تأکید بر جلوگیری از فضای مسموم فرافکنی، دروغ و تهمت علیه یکدیگر در شهر، تأکید کرد: دو سال و نیم سکوت کردم، صبر کردم و ثمره آن را اکنون در برائت از همه تهمت‌ها و افتراها به لطف یگانه خدای بی‌همتا گرفتم.

وی با بیان اینکه مردم بزرگ‌ترین درس ایستادگی را در انتخابات هفتم اسفندماه به من دادند، اضافه کرد: امروز قدردان مردمی هستم که به خاطرشان سرزنش‌ها را از خار مغیلان کشیدم تا اینک با اعتماد آنان دیگر غمی به دل نداشته باشم. امیدوارم مسئولان این پیام بزرگ مردم فهیم سبزوار را هم درک کرده باشند و دیگر به دوران نامردمی‌ها و نامردی‌ها خاتمه بدهند.

منتخب مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی سبزوار یادآور شد: همان‌طور که قبلاً گفته‌ام به خاطر احترام به مردم شهرم از تمام حقوق قانونی و قضایی‌ام گذشتم و همه را بخشیدم من برای سبزواری سربلند همه را فراموش خواهم کرد.

مقصودی افزود: بنده در شأن و جایگاه خود نمی‌بینم که در امورات شهر و شهرداری به خاطر مسائل سیاسی، حاشیه‌ای و کج‌اندیشی برخی افراد دخالت کنم هرچند برخی در رسانه‌ها این‌گونه مرا متهم می‌کنند که در عزل و نصب‌های شهرداری دخالتی دارم مردم می‌توانند از اعضای شورای شهر سؤال کنند که تاکنون چه دخالت، زنگ و یا سفارشی داشته‌ام.

roze-shora-95-01او تصریح کرد: مسئولیت بنده و همکارانم در شورا فقط در راه رشد و اعتلای سبزوار بزرگ و پاسخگویی به مطالبات مردم، ادای دین به نظام مقدس جمهوری اسلامی، ادامه دادن خون شهدا، امام راحل و مقام عظمای ولایت خواهد بود و بس.

مقصودی گفت: دوران طلایی به سبزوار بازگشته و اینک کلید توسعه و سازندگی در دستان ماست این نوید را می‌دهم که با تلاش دیگر نماینده مجلس به دور از همه بداخلاقی‌ها شکوه سبزوار را به همگان نشان خواهیم داد.

کاظم کرامت رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار نیز گفت: از خصوصیات و روحیات مقصودی انتظاری جز این نمی‌رفت که در چنین روزی بعد از سال‌ها به شورای شهر بیاید و این روز را به ما تبریک بگوید هم او که به اسیری رفت و به امیری برگشت.

عبدالحسین کارگری عضو شورای اسلامی شهر هم گفت: تا آغاز تلاش مضاعف برای توسعه بیش‌ازپیش سبزوار کمتر از یک ماه باقی است، منتخب شدن شما از سوی مردم به‌عنوان نماینده نشان‌دهنده موفقیتتان در شورای دوره سوم و شهرداری بود امیدوارم این سربلندی فزون یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.