کد خبر : 16075
دیدگاه‌ها برای دورهمی ارکان گردان‌های رزمی مهندسی دفاع مقدس سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1397 - 10:54
-

دورهمی ارکان گردان‌های رزمی مهندسی دفاع مقدس سبزوار

دورهمی ارکان گردان های رزمی مهندسی دفاع مقدس سبزوار با حضور ۶۰ نفر از یادگاران آن دوران در خانه موزه شهید فرومندی این شهر برگزار شد. رئیس کمیسیون ایثار، مقاومت و امنیت شورای اسلامی شهر سبزوار در این مراسم گفت : سربلندی امروز ایران اسلامی در گرو خون پاک شهیدان و ایثارگران است و خانواده های

دورهمی ارکان گردان های رزمی مهندسی دفاع مقدس سبزوار با حضور ۶۰ نفر از یادگاران آن دوران در خانه موزه شهید فرومندی این شهر برگزار شد.

رئیس کمیسیون ایثار، مقاومت و امنیت شورای اسلامی شهر سبزوار در این مراسم گفت : سربلندی امروز ایران اسلامی در گرو خون پاک شهیدان و ایثارگران است و خانواده های شهدا و ایثارگران با ایثار و از خودگذشتگی خود محبت بزرگی برای پایداری نظام و انقلاب اسلامی انجام دادند.

علی ارغیانی افزود: یکی از پیام های اصلی شهدا، تبعیت از ولی فقیه برای دستیابی به پیروزی ها است و این مهم در وصایای همه شهیدان دیده می شود.

او گفت: مراسم شبی با شهدا و خاطره گویی در راستای حفظ ارزش های دفاع مقدس و تجدید عهد و بیعت با رادمردانی که هنوز یاد و خاطرشان در تاریخ درخشان است.

جلسات شبی با شهدا از این پس به صورت ماهانه در خانه موزه شهید فرومندی با حضور دانش آموزان، دانشجویان، فرماندهان، رزمندگان و مردم خوب دیار سربداران برگزار میشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.