کد خبر : 24203
دیدگاه‌ها برای دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن در سبزوار برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 9 آذر 1398 - 15:06
-

دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن در سبزوار برگزار شد

ایکنا دوره یک روزه تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در مرکز قرآنی یاران خراسانی امین سبزوار برگزار شد. حجت‌الاسلام جعفر مهدوی‌خواه، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیان کرد: دوره فشرده مربی‌گری روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم با شرکت ۲۹ متقاضی و با حضور زهرا افخمی، استاد و داور بین‌المللی، هفتم آذرماه در

ایکنا

دوره یک روزه تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در مرکز قرآنی یاران خراسانی امین سبزوار برگزار شد.

حجت‌الاسلام جعفر مهدوی‌خواه، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیان کرد: دوره فشرده مربی‌گری روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم با شرکت ۲۹ متقاضی و با حضور زهرا افخمی، استاد و داور بین‌المللی، هفتم آذرماه در مرکز قرآنی یاران خراسانی امین اوقاف شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال خوب بانوان از این طرح، گفت: آزمون ارزیابی شرکت‌کنندگان در تاریخ ۲۱ آذرماه برگزار و به پذیرفته‌شدگان مدرک مربی‌گری دوره اعطا می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار با بیان اینکه این مرکز از نتایج طرح تربیت حافظان قرآن کریم اوقاف و زیر نظر مرکز قرآنی افق آستان مقدس امامزاده شعیب (ع) اداره می‌شود، اظهار کرد: دوره‌های تربیت مربی تدبر و کارگاه‌های آموزشی حفظ و صوت و لحن با حضور اساتید کشوری و بین‌المللی از برنامه‌های اجرایی این مرکز است و علاقه‌مندان جهت بهره‌مندی از این دوره‌ها می‌توانند با شماره‌های ۰۵۱-۴۴۶۶۹۲۲۹ و ۰۹۳۳۵۷۵۵۳۷۹ تماس بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.