کد خبر : 23282
دیدگاه‌ها برای دو انبار مواد غذایی فاسد در سبزوار مهروموم شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مهر 1398 - 15:59
-

دو انبار مواد غذایی فاسد در سبزوار مهروموم شد

ایرنا بازرسان شبکه بهداشت محیط، سازمان دامپزشکی و اداره صنعت، معدن و تجارت دو انبار زیرزمینی مواد غذایی فاسد را در سبزوار کشف و مهروموم کردند. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیان این مطلب گفت: از این انبارها ۵۰ ظرف بزرگ خیار شور، ۱۸ حلب و ۴۶۴ ظرف بزرگ رب گوجه‌فرنگی به وزن تقریبی سه هزار

ایرنا

بازرسان شبکه بهداشت محیط، سازمان دامپزشکی و اداره صنعت، معدن و تجارت دو انبار زیرزمینی مواد غذایی فاسد را در سبزوار کشف و مهروموم کردند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیان این مطلب گفت: از این انبارها ۵۰ ظرف بزرگ خیار شور، ۱۸ حلب و ۴۶۴ ظرف بزرگ رب گوجه‌فرنگی به وزن تقریبی سه هزار و ۵۰۰ کیلوگرم کشف و توقیف شد.

فاطمه نوده افزود: با هماهنگی مقام قضایی این مواد غذایی تاریخ گذشته، فاسد و غیربهداشتی که شامل خیار شور، رب، کباب لقمه و سس مایونز بود از این دو انبار توقیف و جمع‌آوری شد.

وی اضافه کرد: شهروندان هنگام خرید مواد غذایی به مشخصات بهداشتی، تاریخ تولید و انقضای درج‌شده بر روی کالا دقت داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در اصناف مواد غذایی، مراتب را به سامانه تلفنی ۱۹۰ اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.