کد خبر : 27224
دیدگاه‌ها برای دو عضو جدید شورای شهر سبزوار سوگند یاد کردند بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تیر 1399 - 0:23
-

دو عضو جدید شورای شهر سبزوار سوگند یاد کردند

به گزارش سبزواریان، امروز دوشنبه، جلسه فوق‌العاده تحلیف دو عضو جدید شورای اسلامی شهر سبزوار با حضور شهردار و همچنین فرماندار ویژه این شهرستان برگزار شد. در این جلسه، مهدی مقصودی عضو جدید شورای اسلامی شهر سبزوار، از کاهش تدریجی قدرت شوراها انتقاد کرد. او همچنین برای دو عضو مستعفی این شورا آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش سبزواریان، امروز دوشنبه، جلسه فوق‌العاده تحلیف دو عضو جدید شورای اسلامی شهر سبزوار با حضور شهردار و همچنین فرماندار ویژه این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه، مهدی مقصودی عضو جدید شورای اسلامی شهر سبزوار، از کاهش تدریجی قدرت شوراها انتقاد کرد. او همچنین برای دو عضو مستعفی این شورا آرزوی موفقیت کرد.

استعفای قربانعلی کلمیشی و مسعود پسندیده، روز شنبه در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر سبزوار که با حضور کم‌سابقه فرماندار ویژه شهرستان برگزار شده بود، با اکثریت آرا تصویب شد.

روز بعد از تصویب استعفای این دو عضو، ۷ عضو شورا اقدام به برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه کردند و علی‌‌اصغر محمدی را به‌عنوان رئیس برگزیدند.

حالا مقصودی و زارعی که تا چندی پیش اعضای علی‌البدل شورا بودند و به‌تازگی به‌عنوان اعضای جدید معرفی شده‌اند، در جلسه تحلیف‌شان گفتند نتیجه انتخابات هیئت‌رئیسه را که بدون حضور آن‌ها برگزار شده بود، قبول دارند. انتخابات بعدی، دو ماه دیگر و همزمان با آغاز چهارمین سال فعالیت این شورا برگزار می‌شود.

در جلسه فوق‌العاده شورای شهر سبزوار همچنین سیدعلی کوشکی شهردار سبزوار، علت این‌که شهرداری طی چهار ماهی که از آغاز سال جدید می‌گذرد وارد فعالیت‌های عمرانی نشده را «اعمال اغراض شخصی» دانست.

او همچنین از برگزاری نشستی خبری برای ارائه گزارش کاری‌اش در آینده داد.

زهرا بخشی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر سبزوار نیز اظهار کرد: «یکصدایی ما، اختلاف دیدگاه میان ما اعضای شورای شهر را نقض نمی‌کند.» او همچنین بر لزوم «گفتمان» در شورا برای بررسی اختلافات تأکید کرد.

مهدی مقصودی، عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر سبزوار و از فعالان فرهنگی و رسانه‌ای است. حسن زارعی نیز در شورای چهارم شهر سبزوار حضور داشته و به شغل معلمی مشغول است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.