کد خبر : 16443
دیدگاه‌ها برای دو مدرسه خیرساز در سبزوار بهره برداری شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1397 - 12:54
-

دو مدرسه خیرساز در سبزوار بهره برداری شد

دو مدرسه خیرساز روز چهارشنبه طی مراسمی با حضور اعضای بنیاد جامعه یاوری و مسئولان شهری با هزینه ۱۹ میلیارد و۱۰۰ میلیون ریال در سبزوار مورد بهره برداری قرار گرفت. مدیر آموزش و پرورش سبزوار این مدارس را شامل ۱۲ کلاس درس پذیرای ۲۱۰ دانش آموز اعلام و بیان کرد: هنرستان زنده یاد عباسعلی کاشانی

دو مدرسه خیرساز روز چهارشنبه طی مراسمی با حضور اعضای بنیاد جامعه یاوری و مسئولان شهری با هزینه ۱۹ میلیارد و۱۰۰ میلیون ریال در سبزوار مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار این مدارس را شامل ۱۲ کلاس درس پذیرای ۲۱۰ دانش آموز اعلام و بیان کرد: هنرستان زنده یاد عباسعلی کاشانی یکی از این مدارس با مساحت هزار و ۷۰۰ مترمربع و هزار و ۵۰ متر زیربنا با هزینه ۱۵ میلیارد ریال با مشارکت خیران نیکوکار و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در شهر سبزوار ساخته شده است.
حسن محرابی افزود: مدرسه زنده یاد مجتبی شکری نیز در روستای استیر بخش مرکزی سبزوار با هزار و ۵۰۰ مترمرع محوطه سازی و ۲۵۰ متر زیربنا و هزینه چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال با همت بنیاد برکت و خیران بنا شده است.
وی در ادامه همچنین ۴۰ درصد فضاهای آموزشی سبزوار را فرسوده و تخریب و نوسازی آنها را نیازمند ۵۲۰ میلیارد ریال اعتبار ذکر و بیان کرد: سرانه کنونی فضای آموزشی در سبزوار ۴.۲ متر مربع می باشد که از میانگین ۴.۸ مترمربعی خراسان رضوی و ۵،۲ کشوری پایین تر است.
۵۳ هزار دانش آموز در ۲۹۵ مدرسه این شهرستان تحصیل می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.