کد خبر : 27554
دیدگاه‌ها برای دو مسئول: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سبزوار نیمه‌تمام نیست بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1399 - 2:27
-

دو مسئول: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سبزوار نیمه‌تمام نیست

دو مسئول کشوری در پاسخ به انتقاد مسئول سبزواری: پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سبزوار نیمه‌تمام نیست.

خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در سبزوار: برای بهره‌برداری از ورزشگاه سربداران، ۱۵ سال انتظار کشیده شده است – عکس: کانال روابط‌عمومی اداره ورزش و جوانان سبزوار

در حالی‌که چند مسئول سبزواری از افتتاح ورزشگاه سربداران به‌عنوان یک پروژه کامل که صرفاً فاز نخست آن افتتاح شده انتقاد می‌کردند، دو مسئول کشوری، نیمه‌تمام‌بودن این پروژه را رد کردند.

کانال تلگرامی دفتر علی‌‌اصغر عنابستانی، ویدئویی از او منتشر کرده که او را در حال بحث با معاون وزیر ورزش نشان می‌دهد. در این ویدئو، نماینده سبزوار به تندی از این‌که ورزشگاه سربداران سبزوار هنوز تکمیل نشده اما در ارتباط با رئیس‌جمهور چنین گفته شده انتقاد می‌کند.

در این ویدئو، مهدی علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان به عنابستانی پاسخ می‌دهد: «پروژه تمام شده. برویم بیرون تا توضیح دهم.» ویدئوی کانال عنابستانی در این قسمت، قطع می‌شود و بخش‌های دیگری از مراسم را نشان می‌دهد.

«درست نیست تا تکمیل مجموعه از پیست تارتان و چمن‌مصنوعی استفاده نشود»

در این حال، یک منبع دیگر نوشته معاون شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نیز در پاسخ به این انتقادها گفته: «برق‌رسانی به پروژه صورت گرفته و انشعاب آن خریداری شده اما پیمانکار اداره برق در مناقصه شرکت نکرده و همچنین انشعاب آب نیز وصل شده است.»

او با بیان اینکه این پروژه نیمه‌تمام نیست، گفته: «با اعتبار اندک دولت پیست تارتان و چمن مصنوعی به بهره‌برداری رسیده و درست نیست تا تکمیل مجموعه از پیست تارتان و چمن مصنوعی استفاده نشود.»

این اظهارات معاون شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی را کانال تلگرامی اخبار سبزوار منتشر کرده. این کانال، توسط دو خبرنگار خبرگزاری‌های کشور در سبزوار اداره می‌شود که در مراسم بهره‌برداری از ورزشگاه سربداران حضور داشته‌اند. این کانال، مشخص نکرده پاسخ این مسئول، مشخصاً به چه کسی داده شده است.

«مسئولین شهر را دعوت کردند به‌عنوان افتتاح فاز اول این ورزشگاه»

در مراسم روز گذشته برای بهره‌برداری از فاز نخست ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سبزوار، علاوه بر علی‌‌اصغر عنابستانی، بهروز محبی، دیگر نماینده سبزوار در مجلس و حجت‌الاسلام غلامرضا مقیسه، امام جمعه سبزوار نیز انتقاد مشابهی را مطرح کردند.

امام جمعه سبزوار، دیروز در این مراسم گفت: «مسئولین شهر را دعوت کردند به‌عنوان افتتاح فاز اول این ورزشگاه؛ نه این‌که این ورزشگاه تمام شده. خبرنگاران منعکس بنمایند. اگرچه در ارتباط ملی غفلت شد که بگویند فاز اول این ورزشگاه. گفتند تمام.»

بیش‌تر بخوانید:

انتقادها درباره ورزشگاه ۱۵ هزار نفری؛ «فقط فاز نخست افتتاح شده اما گفتند ورزشگاه تکمیل شده است»

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سبزوار به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در سبزوار، برای بهره‌برداری از ورزشگاه سربداران، ۱۵ سال انتظار کشیده شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.