کد خبر : 26554
دیدگاه‌ها برای دو هزار هکتار زمین در جغتای به اجرای طرح‌های تولیدی اختصاص یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399 - 12:06
-

دو هزار هکتار زمین در جغتای به اجرای طرح‌های تولیدی اختصاص یافت

ایرنا مدیر جهاد کشاورزی جغتای گفت: در راستای جهش تولید، دو هزار هکتار از اراضی این شهرستان برای اجرای طرح‌های تولیدی در بخش‌های کشاورزی، دامپروری و صنایع فرآوری به بخش خصوصی واگذار شد. خلیل شایستگان افزود: این اراضی برای احداث ۱۹ واحد مرغداری و پرورش دام سنگین و یک مورد جهت احداث کارخانه خوراک دام

ایرنا

مدیر جهاد کشاورزی جغتای گفت: در راستای جهش تولید، دو هزار هکتار از اراضی این شهرستان برای اجرای طرح‌های تولیدی در بخش‌های کشاورزی، دامپروری و صنایع فرآوری به بخش خصوصی واگذار شد.

خلیل شایستگان افزود: این اراضی برای احداث ۱۹ واحد مرغداری و پرورش دام سنگین و یک مورد جهت احداث کارخانه خوراک دام و طیور اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: امسال با بهره‌برداری از این واحدهای تولیدی ۱۷۰ فرصت شغلی مستقیم برای جوانان در شهرستان جغتای ایجاد می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی جغتای گفت: بر مبنای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی ممنوع است اما قانون‌گذار در شرایطی خاص و با توجه به نیاز کشور در حوزه تولید و اشتغال، این اقدام را مشروط به رعایت ضوابطی پذیرفته است.

جغتای دارای ۲۳ هزار هکتار زمین کشاورزی و باغی است و ۹ هزار بهره‌بردار در بخش‌های کشاورزی، باغداری و دامداری این شهرستان فعال هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.