کد خبر : 7389
دیدگاه‌ها برای دیدار شهردار و اعضای شورا از خانه سالمندان مادر سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 فروردین 1394 - 23:13
-

دیدار شهردار و اعضای شورا از خانه سالمندان مادر سبزوار

سبزواریان: به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر، دکتر محمد علی طالبی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار از خانه سالمندان مادر سبزوار بازدید کردند. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، در این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت با سر سعادت ام ابیها حضرت

سبزواریان: به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر، دکتر محمد علی طالبی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار از خانه سالمندان مادر سبزوار بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، در این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت با سر سعادت ام ابیها حضرت زهرا(س) و روز مادر، اظهار داشت: امروز فرصتی دست داد تا درایام ولادت حضرت صدیقه کبری فاطمه الزهراء (س) برای تجلیل از مادران سالخورده به مرکز سالمندان مادر سری بزنیم.

کاظم کرامت ضمت تقدیر از زحمات دست اندرکاران نگهداری از مادران سالمند، ابراز امیدواری کرد شان و مقام سالمندان بیش از گذشته در نهاد خانواده حفظ و فرهنگ تکریم سالمند در جامعه نهادینه شود.

در ادامه مدیرعامل بنیاد خیریه مرکز جامع سالمندان مادر سبزوار به ارائه گزارشی از این مرکز پرداخت و گفت: امید است با همراهی و حمایت های مردم و مدیران شهری شاهد مجموعه ای بزرگتر و مجهزتر در سبزوار باشیم.

مهدی ذبیح اللهی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۱۵۰ نفر سالمند مادر در این مرکز نگهداری و مراقبت می شوند، گفت: ظرفیت برخی اتاق های این مرکز ۲ تا ۲ و نیم برابر بیش از حد استاندارد است.

وی با بیان اینکه تا ۲۰ سال آینده یک پنجم جمعیت کشور را افراد سالمند تشکیل خواهند داد، ابراز امیدواری کرد با ایجاد مرکزی مجهزتر در سبزوار شاهد ارائه خدمات مطلوب تر به سالمندان مادر در سالهای آینده باشیم.

لازم به توضسح است دکتر طالبی شهردار سبزوار در پیایان سال ۹۳، در اقدامی نیکو پسندانه کلیه حق و حقوق پایان سال دریافتی خود از شهرداری و سازمان های تابعه را که به عنوان رئیس و عضو سازمان دریافت کرده بود را با هدف توسعه و عمران شهری و تشویق مردم به خرید سهام بافت امیریه صرف کرد. همچنین اصل سهام خریداری شده از این محل و سود حاصله از این سرمایه گذاری را به موسسه خیریه سالمندان مادر سبزوار اهدا کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.