کد خبر : 30378
دیدگاه‌ها برای رئیس سازمان زندان‌ها: اشتغال حداکثری زندانیان پیگیری می‌شود بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 بهمن 1400 - 15:34
-

رئیس سازمان زندان‌ها: اشتغال حداکثری زندانیان پیگیری می‌شود

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: توسعه حداکثری اشتغال زندانیان مورد توجه این سازمان قرار گرفته که البته سرعت بخشی به این موضوع نیازمند تامین زیرساخت‌های لازم است. غلامعلی محمدی در حاشیه بازدید از اداره زندان سبزوار گفت: توسعه اشتغال در زندان‌ها به عنوان محور برنامه‌های اصلاحی و تربیتی به طور

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: توسعه حداکثری اشتغال زندانیان مورد توجه این سازمان قرار گرفته که البته سرعت بخشی به این موضوع نیازمند تامین زیرساخت‌های لازم است.

غلامعلی محمدی در حاشیه بازدید از اداره زندان سبزوار گفت: توسعه اشتغال در زندان‌ها به عنوان محور برنامه‌های اصلاحی و تربیتی به طور جدی پیگیری می‌شود و تاکنون در این زمینه اقدمات موثری صورت گرفته است.

وی ادامه داد: یکی از موانع توسعه اشتغال حداکثری زندانیان در شهرستان سبزوار، قدیمی بودن و فضای ناکافی ساختمان زندان این شهر است.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: به منظور رفع مشکل زندان سبزوار علاوه بر تلاش برای کاهش جمعیت کیفری آن، از مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی خواسته شده مشکل احداث زندان این شهرستان برطرف شود.

‌محمدی در ادامه از کارگاه اشتغال مددجویان زندان سبزوار، اندرزگاه نسوان، کتابخانه، سالن ملاقات، قرنطینه و اتاق بهداشت و درمان و  فروشگاه زندان بازدید و به برخی سوالات و درخواست‌های مددجویان پاسخ داد.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به همراه معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه با سفر به شهرستان سبزوار با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام والای شهیدان ادای احترام کردند.

بررسی مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی شهرستان سبزوار و شرکت در نشست شورای اداری این شهرستان و بازدید از زندان سبزوار از برنامه‌های این مسئولان قضایی در این شهر بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.