کد خبر : 1956
دیدگاه‌ها برای رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی اهداف سفر هیئت دولت به این استان را شرح داد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 17:48
-

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی اهداف سفر هیئت دولت به این استان را شرح داد

سبزواریان.کام:رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: سفر آینده هیئت دولت به خراسان رضوی برای بررسی وضعیت پروژه های نیمه تمام در استان صورت می گیرد.  «محمدرضا محسنی ثانی» در گفت وگو با خبرنگار خراسان با بیان این که جلسات متعددی برای مشخص کردن اولویت و مطالبات مردم در فرمانداری ها و استانداری با مسئولان مربوط برگزار

سبزواریان.کام:mohseni03رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: سفر آینده هیئت دولت به خراسان رضوی برای بررسی وضعیت پروژه های نیمه تمام در استان صورت می گیرد.

 «محمدرضا محسنی ثانی» در گفت وگو با خبرنگار خراسان با بیان این که جلسات متعددی برای مشخص کردن اولویت و مطالبات مردم در فرمانداری ها و استانداری با مسئولان مربوط برگزار شده است، اظهارداشت: یکی از مهم ترین اولویت هایی که در سفر آینده هیئت دولت به استان خراسان رضوی بررسی خواهد شد وضعیت پروژه های نیمه تمام و تخصیص اعتبارات لازم از سوی دولت خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی افزود: فرم هایی تهیه شده و در حال تنظیم است تا به جمع بندی های لازم برای تعیین پروژه های «اولویت دار» استان برسیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که تعداد زیادی از این پروژه ها بررسی و تدوین شده است، ادامه داد: هنوز عدد و رقم قطعی در این زمینه نمی توان اعلام کرد، چرا که برخی از این پروژه ها بودجه های شهرستانی و استانی و برخی بودجه های کلان دولتی می خواهد که باید بررسی های بیشتری در این زمینه صورت بگیرد.

وی با بیان این که خراسان رضوی ظرفیت های زیادی در ابعاد گوناگون دارد، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه هایی که در سفر ریاست جمهوری به استان در دستور کار است توجه به توسعه اقتصادی استان و تبدیل خراسان رضوی به قطب اقتصادی در کشور است.

منبع: روزنامه خراسان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.