کد خبر : 21391
دیدگاه‌ها برای راه‌اندازی بنیاد فرهنگی دکتر علوی مقدم در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مرداد 1398 - 17:59
-

راه‌اندازی بنیاد فرهنگی دکتر علوی مقدم در سبزوار

واحد مرکزی خبر بنیاد فرهنگی زنده‌یاد دکتر سید محمد علوی مقدم اندیشمند سبزواری و چهره ماندگار ادبیات ایران راه‌اندازی شد. فرزند مرحوم دکتر علوی مقدم گفت: بنیاد فرهنگی زنده‌یاد دکتر علوی مقدم موسسه‌ای علمی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و غیرسیاسی است که به یادبود این چهره برجسته سبزوار تشکیل شده است.  دکتر مهیار علوی مقدم افزود:

واحد مرکزی خبر

بنیاد فرهنگی زنده‌یاد دکتر سید محمد علوی مقدم اندیشمند سبزواری و چهره ماندگار ادبیات ایران راه‌اندازی شد.

فرزند مرحوم دکتر علوی مقدم گفت: بنیاد فرهنگی زنده‌یاد دکتر علوی مقدم موسسه‌ای علمی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و غیرسیاسی است که به یادبود این چهره برجسته سبزوار تشکیل شده است.

 دکتر مهیار علوی مقدم افزود: اداره، تأمین و مدیریت «کتابخانه پژوهشی و تخصّصی زنده یاددکترعلوی مقدم»؛ تأسیس، راه‌اندازی، مدیریت و تأمین هزینه‌های «پژوهشکده زنده یاددکترعلوی مقدم» باهدف انجام امور پژوهشی، علمی، فرهنگی و آموزشی و تشکیل گروه‌ها و هسته‌های مطالعاتی و انتشار نشریه معتبر نمایه دار، برگزاری نشست‌های پژوهشی و نشر آثار برگزیده پژوهشگران برتر و اهدای جایزه سالانه زنده‌یاد دکتر علوی مقدم به پژوهشگران برتر ازجمله اهداف راه‌اندازی این بنیاد است.

وی گفت: در حال حاضر، بنای کتابخانه و پژوهشکده زنده‌یاد دکتر علوی مقدم در زمینی در حدود ۸۰۰ متر و در ساختمانی با مساحت ۱۶۵۰ مترمربع در ۳ طبقه در مکانی به نام «باغ ایرانی» و در کنار آرامگاه «زنده یاددکترعلوی مقدم» در حال ساخت است و تا اواخر امسال ساخت این بنا به پایان می‌رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.