کد خبر : 26645
دیدگاه‌ها برای راه‌اندازی سامانه آموزش مجازی شهرداری سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 20 اردیبهشت 1399 - 15:12
-

راه‌اندازی سامانه آموزش مجازی شهرداری سبزوار

ایمنا مسئول آموزش و پژوهش شهرداری سبزوار گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز مبرم به ورود آموزش‌های مجازی، با آماده‌سازی زیرساخت‌ها، سامانه آموزش مجازی شهرداری تا اوایل خردادماه راه‌اندازی و بارگذاری می‌شود. سید رضا کوشکی با بیان اینکه آغاز زیرساخت‌های راه‌اندازی سامانه آموزش مجازی شهرداری از ابتدای فروردین سال جاری در دستور

ایمنا

مسئول آموزش و پژوهش شهرداری سبزوار گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز مبرم به ورود آموزش‌های مجازی، با آماده‌سازی زیرساخت‌ها، سامانه آموزش مجازی شهرداری تا اوایل خردادماه راه‌اندازی و بارگذاری می‌شود.

سید رضا کوشکی با بیان اینکه آغاز زیرساخت‌های راه‌اندازی سامانه آموزش مجازی شهرداری از ابتدای فروردین سال جاری در دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: این سامانه به‌گونه‌ای طراحی شده که همکاران مدرس، می‌تواند به دو صورت ویدئو کنفرانس و پاورپوینت مطالب خود را در سامانه بارگذاری و به اشتراک بگذارند.

وی در ادامه افزود: کاربران این سامانه می‌توانند از طریق رایانه و گوشی همراه وارد سامانه شده و از مطالب آموزشی بهره‌مند شوند.

مسئول آموزش و پژوهش شهرداری سبزوار گفت: مدرسان در پایان دوره با بارگذاری آزمون کتبی به‌صورت مجازی از کارکنان آزمون و در پایان دوره برای شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر الکترونیکی صادر می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.