کد خبر : 22136
دیدگاه‌ها برای راه‌اندازی سامانه تبادل الکترونیکی اسناد بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهریور 1398 - 15:59
-

راه‌اندازی سامانه تبادل الکترونیکی اسناد بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

واحد مرکزی خبر سامانه تبادل الکترونیکی اسناد بیمارستانی در تمامی بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار راه‌اندازی شد. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در راستای اجرای طرح‌های نوین الکترونیکی و باهدف مدیریت منابع و تسریع در ارائه خدمات سامانه تبادل الکترونیکی اسناد بیمارستانی در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار راه‌اندازی شد. محمد نعمت

واحد مرکزی خبر

سامانه تبادل الکترونیکی اسناد بیمارستانی در تمامی بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار راه‌اندازی شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در راستای اجرای طرح‌های نوین الکترونیکی و باهدف مدیریت منابع و تسریع در ارائه خدمات سامانه تبادل الکترونیکی اسناد بیمارستانی در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار راه‌اندازی شد.

محمد نعمت شاهی با بیان اینکه در این سامانه اسناد به‌صورت الکترونیکی به سازمان بیمه ارسال می‌گردد، افزود: تا قبل از اجرایی شدن این سامانه جهت رسیدگی و ارسال پرونده‌ها به سازمان بیمه حداقل ۴۵ روز زمان لازم بود سپس کارشناسان مستقر در بیمارستان طی یک ماه اسناد را بررسی و در صورت تکمیل به سازمان بیمه ارسال می‌کردند.

وی گفت: اجرای این طرح که با همکاری واحد آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه شکل گرفت، باعث شد تا با مدیریت منابع و شفافیت در بررسی و رسیدگی خدمات ارائه‌شده به بیمه‌شدگان اعمال قوانین بیمه به‌صورت مکانیزه انجام شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود: اجرای طرح‌های نوین الکترونیکی ضمن صرفه‌جویی در کاغذ و جلوگیری از هدر رفت منابع مالی سبب تسریع در مراحل کارشناسی، پرداخت هزینه‌های بیمارستانی و الکترونیکی و درنهایت ارائه خدمات مطلوب به بیماران می‌شود. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.