کد خبر : 24790
دیدگاه‌ها برای راه‌اندازی نخستین صندوق بورس شهرداری‌های کشور در خراسان رضوی بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 دی 1398 - 17:33
-

راه‌اندازی نخستین صندوق بورس شهرداری‌های کشور در خراسان رضوی

ایرنا مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: با هدف توسعه و عمران شهری، نخستین صندوق بورس شهرداری‌های کشور در این استان راه‌اندازی می‌شود. میثم کرمانی در نشست هم‌اندیشی شهرداران غرب خراسان رضوی در سبزوار افزود: با توجه به محدود بودن منابع مالی شهرداری‌ها بهره‌گیری از ظرفیت بورس به اجرای سریع‌تر طرح‌های سرمایه‌گذاری این سازمان

ایرنا

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: با هدف توسعه و عمران شهری، نخستین صندوق بورس شهرداری‌های کشور در این استان راه‌اندازی می‌شود.

میثم کرمانی در نشست هم‌اندیشی شهرداران غرب خراسان رضوی در سبزوار افزود: با توجه به محدود بودن منابع مالی شهرداری‌ها بهره‌گیری از ظرفیت بورس به اجرای سریع‌تر طرح‌های سرمایه‌گذاری این سازمان کمک می‌کند.

وی همچنین با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان همیاری شهرداری‌های استان و انجمن توسعه سرمایه‌گذاری و عمران خراسان رضوی ادامه داد: تأمین کالا، تجهیزات و مصالح ساختمانی، فروش اینترنتی محصولات شهرهای کوچک و روستاها برخی از مفاد این تفاهم‌نامه مشترک است.

کرمانی گفت: طرح تجمیع منابع بانکی، استانداردسازی تجهیزات فضاهای سبز، هوشمندسازی و یکپارچه‌سازی حوزه خدمات شهری در حوزه انفورماتیک و طرح جامع ماشین‌آلات شهرداری‌ها از سایر مفاد این تفاهم‌نامه است. 

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی افزود: یکی از رویکردهای این سازمان استفاده از توان‌بخش خصوصی، شناسایی و جذب سرمایه‌گذار در طرح‌های عمرانی است.

شهردار سبزوار نیز در این مراسم گفت: یکی از طرح‌های زیربنایی امسال شهرداری آغاز عملیات اجرایی مرحله نخست جاده کمربندی ضلع غربی سبزوار با نام «بزرگراه ابریشم» در مسیر شمال غرب این شهر است.

سیدعلی کوشکی افزود: این طرح ۲.۷ کیلومتر طول دارد و اعتبار اجرای این طرح ۲۸۰ میلیارد ریال است که برای ساخت آن ۵۰ هزار مترمربع زمین تملک شده است. 

وی ادامه داد: جاده کمربندی سبزوار در مسیر حاشیه شرق – شمال – غرب این شهر با طول ۱۰ کیلومتر طی چهار مرحله اجرا و کامل می‌شود که ۲ مرحله آن هم‌اکنون زیر بار ترافیک است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.