کد خبر : 25054
دیدگاه‌ها برای راه‌های روستایی در غرب خراسان رضوی بازگشایی شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 دی 1398 - 17:38
-

راه‌های روستایی در غرب خراسان رضوی بازگشایی شد

ایران سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوشاب گفت: در پی بارش برف و کولاک شنبه‌شب راه ارتباطی ۱۲ روستای این شهرستان مسدود شده بود که با تلاش عوامل راهداری راه ۹ روستا بازگشایی شد. عباس رباط جزی افزود: با تلاش شبانه‌روزی راهداران، راه اغلب روستاهای بخش‌های مشکان، نوده انقلاب و مرکزی این شهرستان بازگشایی شده و

ایران

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوشاب گفت: در پی بارش برف و کولاک شنبه‌شب راه ارتباطی ۱۲ روستای این شهرستان مسدود شده بود که با تلاش عوامل راهداری راه ۹ روستا بازگشایی شد.

عباس رباط جزی افزود: با تلاش شبانه‌روزی راهداران، راه اغلب روستاهای بخش‌های مشکان، نوده انقلاب و مرکزی این شهرستان بازگشایی شده و امکان رفت‌وآمد در این راه‌ها فراهم است.  

وی ادامه داد: هم‌اکنون راه سه روستای نوروزی، اردنج و دربند در بخش مشکان شهرستان خوشاب مسدود است که تلاش راهداران برای بازگشایی آن‌ها ادامه دارد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش برف و باران تا روز سه‌شنبه بیشتر مناطق استان خراسان رضوی را فرامی‌گیرد و این بارش‌ها دوباره از عصر چهارشنبه هفته جاری آغاز شده و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

نیمی از مجموع طول ۴۰۰ کیلومتری راه‌های اصلی و روستایی شهرستان خوشاب خاکی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.