کد خبر : 16978
دیدگاه‌ها برای راه‎اندازی مرکز قرآنی در سبزوار و ثبت نهمین وقف به نام قرآن بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 آبان 1397 - 11:54
-

راه‎اندازی مرکز قرآنی در سبزوار و ثبت نهمین وقف به نام قرآن

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار با بیان اینکه به زودی مرکز قرآنی برای برگزاری کلاس‌های قرآنی در این شهرستان راه اندازی می‌شود، گفت: نهمین وقف در سال جاری برای فعالیت‌های قرآنی در دهه وقف به ثبت رسید. حجت‌الاسلام جعفر مهدوی خواه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری، ۸ مورد وقف برای انجام

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار با بیان اینکه به زودی مرکز قرآنی برای برگزاری کلاس‌های قرآنی در این شهرستان راه اندازی می‌شود، گفت: نهمین وقف در سال جاری برای فعالیت‌های قرآنی در دهه وقف به ثبت رسید.

حجت‌الاسلام جعفر مهدوی خواه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری، ۸ مورد وقف برای انجام امور خیریه در روستاهای نوده انقلاب، گاج و علم و فناوری در سبزوار به ثبت رسیده، اظهار کرد: نهمین وقف در سال جاری برای فعالیت‌های قرآنی در جوار امامزاده شعیب(ع) در دهه وقف به ثبت رسید.

وی با اشاره به اینکه ارزش این موقوفه ۳ میلیارد ریال است، افزود: یکی از فرزندان شهدا، ملکی را با ۱۳۴ متر زمین برای فعالیت‌های قرآنی وقف کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار با بیان اینکه ارزش موقوفات به ثبت رسیده از ابتدای سال ۹۷ به مبلغ تثریبی ۱۵ میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: با پبگیری در زمینه وقف برای فعالیت‌های قرآنی یک وقف دیگر در روستای نوده انقلاب امسال ثبت شده است که در آن یکی از خیرین سه دانگ از منزل خودش را در این زمینه وقف کردند.

حجت‌الاسلام مهدوی‌خواه تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۳۰۰ نفر قرآن آموز در رشته‌های مختلف قرآنی برای یادگیری روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن ثبت کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال ساماندهی امور قرآنی و ایجاد مرکز قرآنی در سبزوار هستیم، اضافه کرد: این مرکز قرآنی که به زودی راه اندازی می‌شود دارای چهار کلاس است که هر کدام از آن‌ها گنجایش ۲۰ نفر را دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.