کد خبر : 9229
دیدگاه‌ها برای راه اندازی خط ۱۶ اتوبوسرانی سبزوار از ابتدای مهرماه بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 - 19:47
-

راه اندازی خط ۱۶ اتوبوسرانی سبزوار از ابتدای مهرماه

سبزواریان: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سبزوار از افزایش خطوط اتوبوسرانی این شهر تا ابتدای مهرماه خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین دولت آبادی افزود: در راستای بهره مندی بهتر شهروندان از سرویس دهی سازمان اتوبوسرانی خط ۱۶ از ابتدای فصل پاییز در مسیر میدان لاله- دانشگاه حکیم سبزواری خدمات دهی خواهد کرد.

sabzevarbus-02سبزواریان: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سبزوار از افزایش خطوط اتوبوسرانی این شهر تا ابتدای مهرماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین دولت آبادی افزود: در راستای بهره مندی بهتر شهروندان از سرویس دهی سازمان اتوبوسرانی خط ۱۶ از ابتدای فصل پاییز در مسیر میدان لاله- دانشگاه حکیم سبزواری خدمات دهی خواهد کرد.

وی اظهار کرد: ساعات کاری این خط مانند سایر خطوط از ۶ صبح تا ۲۱ شب می باشد.

دولت آبادی تصریح کرد: یکی از شاخصه های مهم در امر خدمات دهی سازمان ا توبوسرانی توسعه جغرافیایی خطوط می باشد که سازمان با توجه به این مهم افزایش خطوط خود را در دستور کار قرار داده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی سبزوار با بیان اینکه سازمان اتوبوسرانی به حدود ۷۰ هزار نفر از شهروندان در سفرهای درون شهری خدمات ارائه می نماید، گفت: پیش از این سازمان اتوبوسرانی در ۱۵ خط شهری و ۲۳ خط حومه فعالیت می کند که برنامه ها برای افزایش خطوط شهری این شهر ادامه خواهد داشت.

دولت آبادی همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر نصب و راه اندازی ایستگاه های اتوبوس مکانیزه در سبزوار، خاطرنشان کرد: در سال های گذشته سازمان برای ایستگاه های اتوبوس تا سال ۹۶ قرادادی با یکی از شرکت های تبلیغاتی منعقد کرده که فعلا ما تا اتمام آن قادر به اجرا نیستیم.

وی گفت: البته رایزنی های لازم برای اجرای این طرح با شرکت تبلیغاتی انجام شد که متاسفانه توافقی صورت نگرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.