کد خبر : 26487
دیدگاه‌ها برای راه ۶ روستای خوشاب بازگشایی شد بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 12 اردیبهشت 1399 - 13:38
-

راه ۶ روستای خوشاب بازگشایی شد

ایرنا سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوشاب گفت: راه ۶ روستای این شهرستان که شب گذشته در پی بارش شدید باران و سیلاب مسدود شده بود با تلاش راهداران پاکسازی و بازگشایی شد. عباس رباط جزی افزود: نیروهای اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوشاب پس از کاهش بارندگی و حجم سیلاب عملیات بازگشایی راه‌های

ایرنا

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوشاب گفت: راه ۶ روستای این شهرستان که شب گذشته در پی بارش شدید باران و سیلاب مسدود شده بود با تلاش راهداران پاکسازی و بازگشایی شد.

عباس رباط جزی افزود: نیروهای اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوشاب پس از کاهش بارندگی و حجم سیلاب عملیات بازگشایی راه‌های روستاهای نوروزی، سرخ، بابالنگر، داراب، یام و گل گنبد را آغاز و جاده‌ها را به‌طور کامل باز کردند.

وی ادامه داد: سیلاب شدید سبب آب بردگی آب‌نماهای برخی از این راه‌های روستایی شد و تردد در آن‌ها را برای ساعاتی دچار مشکل کرد.

نیمی از مجموع ۴۰۰ کیلومتر راه‌های اصلی و روستایی شهرستان خوشاب خاکی است.

بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، بارش‌های رگباری باران همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید لحظه‌ای و احتمال آب‌گرفتگی و ایجاد رواناب تا روزهای میانی هفته آینده در استان خراسان رضوی ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.