کد خبر : 24130
دیدگاه‌ها برای رشد ۷ درصدی مصرف گاز سی ان جی در منطقه سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 آذر 1398 - 9:40
-

رشد ۷ درصدی مصرف گاز سی ان جی در منطقه سبزوار

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار از افزایش مصرف گاز «سی ان جی» بعد از اجرای مدیریت مصرف سوخت خبر داد. پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، مراجعه مالکین خودروهای سواری برای استفاده از گاز طبیعی بیشتر شده است. رضا نیک نظر معاون منطقه سبزوار با

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران

معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار از افزایش مصرف گاز «سی ان جی» بعد از اجرای مدیریت مصرف سوخت خبر داد.

پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، مراجعه مالکین خودروهای سواری برای استفاده از گاز طبیعی بیشتر شده است.

رضا نیک نظر معاون منطقه سبزوار با اشاره به فعالیت جایگاه‌های سی ان جی در شهرستان‌های سبزوار، داورزن، جوین، جغتای، بردسکن و خوشاب اظهار داشت: در سطح منطقه سبزوار ۶۸ دیسپنسر با مجموع ۱۳۶ نازل به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند که هم‌اکنون روزانه بیش از دویست هزار مترمکعب گاز توزیع می‌شود.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به روند رو به کاهش مصرف سی ان جی تا قبل از ۲۴ آبان سال جاری، لکن در حال حاضر گاز مصرفی نسبت به قبل از اعمال مدیریت مصرف سوخت مقدار ۷ درصد افزایش داشته است که این میزان مصرف باعث کاهش توزیع  بیش از ۲۰۰ هزار لیتر بنزین در منطقه می‌شود.

معاون منطقه سبزوار با اشاره به استقبال خودروها از «سی ان جی» گفت: علی‌رغم افزایش متقاضیان گاز طبیعی نسبت به گذشته و نظر به فعالیت مستمر جایگاه‌ها ، زمان سوخت‌گیری خودروها در این جایگاه‌ها کمتر از ۵ دقیقه است.

این مقام مسئول با توجه به تفاوت قیمت گاز طبیعی نسبت به بنزین اعلام داشت: استفاده از گاز طبیعی علاوه بر کاهش هزینه برای مالکین خودروها، باعث کاهش آلاینده‌های جوی و محیطی نیز خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.