کد خبر : 2093
دیدگاه‌ها برای رشد ۱۱درصدی جذب جوانان در کلاس های اوقات فراغت تابستان ۹۳ بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 10:28
-

رشد ۱۱درصدی جذب جوانان در کلاس های اوقات فراغت تابستان ۹۳

سبزواریان.کام: دبیر ستاد غنی سازی اوقات فراغت شهرستان سبزوار گفت: امسال در جذب جوانان در کلاس های اوقات فراغت تابستان ۹۳ رشد ۱۱درصدی داشته ایم. به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ حسین رجبی از جذب بیش از ۷۲هزار و۲۷نفر به کلاس های اوقات فراغت این شهرستان در تابستان امسال خبر داد و

سبزواریان.کام: دبیر ستاد غنی سازی اوقات فراغت شهرستان سبزوار گفت: امسال در جذب جوانان در کلاس های اوقات فراغت تابستان ۹۳ رشد ۱۱درصدی داشته ایم.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ حسین رجبی از جذب بیش از ۷۲هزار و۲۷نفر به کلاس های اوقات فراغت این شهرستان در تابستان امسال خبر داد و گفت: این افراد در قالب ۳۳۸پایگاه ساماندهی شده اند.

کارشناس مسؤول نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش سبزوار افزود: جذب دانش آموزان به کلاس های اوقات فراغت سبزوار در سال جاری ۱۱درصد افزایش داشته است و بالغ بر ۶هزار و۸۲۲نفر بیش تر از سال ۹۲در این کلاس ها ثبت نام شده اند.

وی عملکرد دستگاه های اجرایی سبزوار را در این حوزه ارزشمند دانست و گفت حضور جوانان و نوجوانان در کلاس های اوقات فراغت، علاوه بر بعد آموزشی؛ مانع از سرگردانی این افراد در کوچه و خیابان ها شده که جای تقدیر دارد.

حسین رجبی نتیجه ی ارزیابی های صورت گرفته از کمیته های چهارگانه و ادارات متولی اوقات فراغت را یاد آور شد و و گفت: عملکرد مجموعه ی دستگاه های برپاکننده ی پایگاه های اوقات فراغت در سطح شهرستان کاملاً مثبت و قابل قبول است که علاوه بر قدردانی، از تمام دستگاه های برجسته به صورت ویژه تقدیر خواهد شد.

دبیر ستاد غنی سازی اوقات فراغت ادامه داد: از چهار کمیته ی فرهنگی، فنی، تربیت بدنی و ارزیابی، کمیته ای که بیشترین تعامل را با ادارات داشته و توانسته است در اداراتی چون آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) کلاس های تخصصی فنی و حرفه ای را برگزار نماید؛ کمیته ی فنی است که از لحاظ کیفی به عنوان کمیته ی برتر شناخته می شود.

وی خاطر نشان کرد: به لحاظ جذب دانش آموزان در کلاس های اوقات فراغت، اداره ی ورزش و جوانان با تشکیل ۱۳پایگاه و ثبت نام ۳۵هزار و۷۵۸نفر، اداره ی آموزش و پرورش سبزوار با تشکیل ۵۳پایگاه و ثبت نام ۲۰هزار و۵۲۵نفر و اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکیل ۱۱۹پایگاه و ثبت نام ۶هزار و۲۰نفر به ترتیب در رتبه های اول تا سوم شهرستان قرار می گیرند.

این مسؤول با بیان نقاط ضعف و قوت کلاس ها در سال جاری افزود: امیدواریم این نقاط ضعف و قوت مبنای عمل کمیته های چهارگانه در سال آینده قرارگیرد تا بتوانیم از ایام تعطیلات، بهترین بهره برداری را برای جوانان و نوجوانان داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.