کد خبر : 10443
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 مهر 1394 - 19:14
-

رفتارهای خودسرانه علوم پزشکی سبزوار تمامی ندارد

سبزواریان: مجریان پروزه بیمارستان حشمتیه شب گذشته اقدام به قطع گاز کانون پرورش فکری کردند و تلاش کردند تا دیوار حائل میان بیمارستان حشمتیه و باغ ملی را تخریب کنند که با ممانعت افراد حاضر در محل موفق به انجام این کار نشدند. به گزارش رصد، بررسی رفتارهای دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به‌خصوص در موضوع

سبزواریان: مجریان پروزه بیمارستان حشمتیه شب گذشته اقدام به قطع گاز کانون پرورش فکری کردند و تلاش کردند تا دیوار حائل میان بیمارستان حشمتیه و باغ ملی را تخریب کنند که با ممانعت افراد حاضر در محل موفق به انجام این کار نشدند.

به گزارش رصد، بررسی رفتارهای دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به‌خصوص در موضوع نحوه پیشبرد پروژه بیمارستان حشمتیه حکایت از آن دارد که این مجموعه مدیریتی به‌صورت مستمر «در عمل انجام‌شده قرار دادن» سایرین را در دستور کار خود قرار داده است.

در همین راستا مسئولین این مجموعه که تا پیش‌ازاین در رفتاری خودسرانه مانع از ساخت بازارچه کتاب سبزوار در حاشیه باغ ملی شده‌اند و همچنین تصمیم دارند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع‌شده در این پارک را به هر طریقی به تعطیلی بکشانند، شب گذشته اقدام به قطع گاز کانون پرورش فکری کردند و تلاش کردند تا دیوار حائل میان بیمارستان حشمتیه و باغ ملی را تخریب کنند که با ممانعت افراد حاضر در محل موفق به انجام این کار نشدند.

همچنین مسئولین علوم پزشکی سبزوار تاکنون زیر بار ساخت و تأمین پارکینگ موردنیاز برای کارکنان و مراجعین بیمارستان حشمتیه نرفته و با اصرار به افتتاح بیمارستان پیش از انتخابات سال جاری و بدون تأمین پارکینگ مناسب و کافی -به اذعان کارشناسان- باعث شده‌اند در آینده‌ای نزدیک فشار ترافیکی فوق‌العاده و معضلات بسیاری به بار عبور و مرور خیابان‌های منتهی به این بیمارستان در مرکز شهر تحمیل شود.

پیش برندگان پروژه بیمارستان حشمتیه در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار همچنین چند روز پیش تعدادی از درختان حاشیه پیاده‌رو این بیمارستان را نیز قطع کرده و در ایجاد خط توزیع برق در پیاده‌رو مذکور نیز با همدستی شرکت برق منطقه سبزوار به هر طریقی از زیر بار ایجاد تأسیسات زیرزمینی طفره رفتند.

به نظر می‌رسد چنانچه شورای شهر، فرماندار و شهردار سبزوار بخواهند بیش از این در برابر زیاده‌خواهی‌های مسئولین دانشگاه علوم پزشکی سبزوار کوتاهی کنند در آینده نزدیک نه‌تنها مسئولین این دانشگاه باعث تعطیلی کتابخانه کانون پرورش فکری باغ ملی سبزوار شده و به سمت پارک مسیر عبور و مرور باز می‌کنند بلکه سر در قدیمی بیمارستان را هم تخریب و با افتتاح بیمارستان پیش از تأمین پارکینگ مناسب برای سال‌های طولانی مرکز شهر را با بحران ترافیکی لاینحل مواجه خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ناشناس جمعه , ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰:۴۰

ظاهرا شهر صاحب نداره.

سعید جمعه , ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱:۳۲

به هر حال باید این بیمارستان تا قبل از انتخابات افتتاح بشه و آقای بیلبوردی بتونه ازش استفاده کنه برای رای جمع کردن

ناشناس جمعه , ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۹:۴۳

اقای بیلبردی رو خوب اومدی.مثل آقای دوربینی

امید گلباز جمعه , ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

وقتی مسئولین شهر به فکر نیستن من حاضرم با یک گزوه جلوی کتابخونه اجتماع کنیم تا نزاریم خرابش کنن…….

دانایی جمعه , ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷

دوستان در تلگرام کمپین حمایت از کتابخانه کودک باغ ملی تشکیل شده است برای حمایت به این گروه بپیوندید . شماره بنده۰۹۱۵۵۷۲۰۵۵۴

نظرات بسته شده است.