کد خبر : 26123
دیدگاه‌ها برای رفت‌وآمد جاده‌ای در غرب خراسان رضوی ۸۵ درصد کاهش یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 8 فروردین 1399 - 19:51
-

رفت‌وآمد جاده‌ای در غرب خراسان رضوی ۸۵ درصد کاهش یافت

ایرنا با توجه به شیوع بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تردد خودرو در جاده‌های سبزوار و داورزن در غرب خراسان رضوی از چهارم فروردین امسال تاکنون ۸۵ درصد کاهش یافته است. رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل سبزوار گفت: میانگین تردد خودروها در جاده‌های سبزوار طی روزهای چهارم تا هفتم فروردین سال گذشته روزانه

ایرنا

با توجه به شیوع بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تردد خودرو در جاده‌های سبزوار و داورزن در غرب خراسان رضوی از چهارم فروردین امسال تاکنون ۸۵ درصد کاهش یافته است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل سبزوار گفت: میانگین تردد خودروها در جاده‌های سبزوار طی روزهای چهارم تا هفتم فروردین سال گذشته روزانه افزون بر ۹۷ هزار دستگاه بود که این تعداد در مدت مشابه امسال ۸۵ درصد کاهش یافته است.

حسن عابدی پور افزود: همه‌ساله در روزهای نخستین فروردین حجم ترافیک در جاده‌های سبزوار سنگین  و نیمه سنگین بود که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، رفت‌وآمد در جاده‌های این شهرستان روان و عادی است.

وی ادامه داد: به هم‌وطنان توصیه می‌کنیم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در خانه بمانند و سفر خود را به زمان پس از غلبه بر این بیماری موکول نمایند.

وی گفت: هم‌زمان با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با همکاری نیروی انتظامی، راهداری و سایر دستگاه‌های مرتبط از ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی به این شهرستان جلوگیری می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.