کد خبر : 17612
دیدگاه‌ها برای رقبای روحانی در تاکسی بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آذر 1397 - 13:24
-

رقبای روحانی در تاکسی

لطفا این دوستان به صورت مکتوب و شفاهی برنامه‌های خود برای مقابله با سیاست‌های تحریمی آمریکا علیه ایران را در اختیار رسانه‌ها و دولت قرار بدهند. این روزها انتقاد کردن از حسن روحانی، آسان ترین کار دنیاست. همانطور که در روز دانشجو رقبای « شیخ دیپلمات» یعنی سید ابراهیم رییسی، محمد باقر قالیباف و سعید

لطفا این دوستان به صورت مکتوب و شفاهی برنامه‌های خود برای مقابله با سیاست‌های تحریمی آمریکا علیه ایران را در اختیار رسانه‌ها و دولت قرار بدهند.

این روزها انتقاد کردن از حسن روحانی، آسان ترین کار دنیاست. همانطور که در روز دانشجو رقبای « شیخ دیپلمات» یعنی سید ابراهیم رییسی، محمد باقر قالیباف و سعید جلیلی به صورت آزادانه به انتقاد از رییس جمهور پرداختند.

سخنرانی‌های آنها درست مانند نطق‌های انتخاباتی بود. درست مانند کسانی که در تاکسی نشسته‌اند و فقط انتقاد می‌کنند تا زمانی که به مقصد برسند. البته آنها حق دارند. هر سه آنها در دو انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ و ۹۶، از روحانی شکست خوردند و حالا شاید بهترین زمان برای تسویه حساب با روحانی است.

آنها سخنرانی کردند اما به یک نکته اشاره نکردند و آنهم این مسئله بود که اگر رییس جمهور بودند با این وضع مملکت چه می‌کردند؟

رفتار ترامپ با ایران و برجام  که با آمدن رییسی یا قالیباف تفاوتی با امروز نداشت. شاید حتی تند تر هم می‌شد و ما دوستان اروپایی خود را هم از دست می‌دادیم.

بله، حرف‌های قشنگ زدن و گلایه کردن در دانشگاه کاری ندارد. رقبای روحانی اگر می‌خواهند بگویند حق آنها بود  که رییس جمهور ایران باشند نه حسن روحانی، باید راهکار خود را برای اداره کشور ارائه دهند.

کاش آقای رییسی در سخنرانی خود به این نکته اشاره می‌کرد که اگر رییس جمهور بود با سیاست‌های تحریمی ترامپ علیه ایران چه می‌کرد؟ او می‌گفت با کشورهای اروپایی چه برخوردی داشت؟ چه سیاستی را برای برخورد با عربستان انتخاب می‌کرد؟

روحانی در جریان انتخابات سال ۹۲ گفت راه حل مشکلات کشور، مذاکره و توافق بر سر برنامه هسته‌ای ایران است. خوب شما هم بگویید راهکارتان برای برون رفت ایران از این شرایط چیست؟

به نظر می‌رسد مردم دیگر از حرف شنیدن خسته شده‌اند. همانطور که در بالا اشاره کردم، سخنرانی کردن این روزها راحت‌ترین کار است اما مردم احتیاج به کسانی دارند که مرد عمل باشند و بتوانند مشکلات کشور را حل کنند.

لطفا این دوستان به صورت مکتوب و شفاهی برنامه‌های خود برای مقابله با سیاست‌های تحریمی آمریکا علیه ایران  را در اختیار رسانه‌ها و دولت قرار بدهند تا همه بدانند استراتژی کسانی که امروز خوب حرف می‌زنند برای اداره بهتر کشور چیست؟

به طور مشخص بگویید موافق ماندن ایران در برجام هستید یا بر این باور هستید که جمهوری اسلامی باید با توجه به رفتارهای آمریکا از برجام خارج شود. یا اگر موافق ماندن ایران در برجام هستید، با اروپایی‌های چه می‌کنید و چگونه با آنها مذاکره می‌کنید که راه‌های دور زدن تحریم‌های آمریکا را برای ایران مشخص کنند؟

چگونه قیمت خودرو را پایین می‌آورید؟ چگونه با بالا رفتن هر روزه قیمت‌ها مقابله می‌کنید؟

فضای سیاسی این روزها به تاکسی گونه است. همه حرف می‌زنند و کسی راهکار ارائه نمی‌دهد. هیچ کس به یاد نمی‌آورد که با حرف زدن گره‌ای باز شده باشد. پس کمتر حرف بزنیم و بیشتر راهکار ارائه بدهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.