کد خبر : 28860
دیدگاه‌ها برای روایت عنابستانی از دعوای کلمیشی با او بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 خرداد 1400 - 0:30
-

روایت عنابستانی از دعوای کلمیشی با او

علی‌‌اصغر عنابستانی، روایت خود از ماجرای دعوای قربانعلی کلمیشی با او را برای اولین بار به خبرنگاران توضیح داد.

قربانعلی کلمیشی، عضو مستعفی شورای شهر سبزوار، یک روایت از «دعوای عنابستانی با او» را منتشر کرده بود که خبرساز شد – خبرگزاری فارس

نماینده سبزوار در مجلس که صبح روز یکشنبه طی نشستی خبری پاسخ‌گوی سؤالات خبرنگاران بود، بدون آن‌که از کلمیشی نام ببرد گفت نتایج استعلام‌های چهارگانه (از نیروی انتظامی، دادگستری، ثبت احوال و اداره اطلاعات) او باعث ردصلاحیتش شده‌‌.

این نماینده که رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراها در خراسان رضوی هم هست روایت می‌کند کلمیشی نزد او آمده و گفته نهاد نظارتی‌که عنابستانی مدعی است استعلام از آن موجب ردصلاحیتش شده این موضوع را رد کرده‌است.

عنابستانی روایت کرد در پاسخ به کلمیشی، به گفته خودش، «حرف زشتی» زده با این مضمون که نهاد مذکور اگر چنین حرفی زده «غلط کرده». طبق این روایت، کلمیشی هم صدای عنابستانی را ضبط کرده و به نهاد نظارتی موردبحث داده. عنابستانی می‌گوید این کار کلمیشی جرم محسوب می‌شود.

نماینده سبزوار در ادامه گفت که چندروز بعد که به ساختمان هیأت مرکزی نظارت رفته، با کلمیشی روبرو شده و بعد از سلام و احوال‌پرسی به او گفته «دست به ضبطت هم خوبه»! به گفته عنابستانی، این‌جا هیچ درگیری‌ای رخ نمی‌دهد و همه‌چیز عادی پیش رفته و از هم جدا شده‌اند.

کلمیشی روایت کرده بود عنابستانی او را در ساختمان هیأت مرکزی نظارت «هل داده»؛ ادعایی که به سرعت توسط دفتر این نماینده رد شد.

پس از طرح این ادعا، کلمیشی، عنابستانی را به «درخواست رشوه» متهم کرد. نماینده سبزوار در نشست خبری‌اش، در این باره گفت این حرف‌ها «به او نمی‌چسبد».

عنابستانی روایت کرد: «من هرسال، از پیش از آن که نماینده شوم، در ماه رمضان، شماره کارتم را به‌طور عمومی برای کمک‌های خیریه اطلاع‌رسانی می‌کردم و امسال هم به‌طور عمومی در اینستاگرام استوری کردم.»

او ادامه داد: «من در واتس‌اپ لیست انتشار دارم و این آقا (مقصود، کلمیشی) در دو لیست من بوده و این پیام (دعوت به کمک خیریه حاوی شماره کارت) برای او هم رفته.»

عنابستانی در حین ایراد این سخنان، نام کلمیشی را به زبان نیاورد اما مشخص بود که منظورش، همین شخص و ادعاهای اوست.

ادعای کلمیشی مبنی بر دعوای عنابستانی به او به روزنامه‌ها و سایت‌های کشوری رسیده‌بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.