کد خبر : 45
دیدگاه‌ها برای روایت محمود برآبادی از تاریخچه مترو در ایران و ادعای دکتر طالبی درباره قطار شهری در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 2 خرداد 1393 - 22:13
-

روایت محمود برآبادی از تاریخچه مترو در ایران و ادعای دکتر طالبی درباره قطار شهری در سبزوار

محمود برآبادی نویسنده برجسته سبزواری قرار است به زودی کتاب جدیدی را منتشر کند که در آن تاریخچه مترو در ایران و جهان را برای مخاطبان کودک و نوجوان خود توضیح دهد. به گزارش سبزواریان، این نویسنده همشهریمان در حالی قرار است کتابی درباره تاریخچه مترو در ایران و جهان کار کند که دکتر محمدعلی

borabadiمحمود برآبادی نویسنده برجسته سبزواری قرار است به زودی کتاب جدیدی را منتشر کند که در آن تاریخچه مترو در ایران و جهان را برای مخاطبان کودک و نوجوان خود توضیح دهد.

به گزارش سبزواریان، این نویسنده همشهریمان در حالی قرار است کتابی درباره تاریخچه مترو در ایران و جهان کار کند که دکتر محمدعلی طالبی شهردار سبزوار هم به تازگی از تصمیم خود برای راه ا ندازی قطار شهری در سبزوار خبر داده است.
هرچند این اظهار نظر دکتر طالبی با واکنش های متفاوتی در میان مردم و برخی رسانه های محلی مواجه شده و عده ای این کار را اساساً نشدنی می دانند اما سبزواریان با توجه به سابقه مثبت مدیریتی دکتر طالبی امیدوارند، این پروژه فقط در حد طرح یک شعار باقی نماند و به سرانجام مطلوب برسد شاید انگیزه مثبتی شود برای سایر نویسندگان سبزواری تا درباره تاریخچه قطار شهری در شهر خود کتاب بنویسند و نام دکتر طالبی را به عنوان کسی که این خدمت ارزشمند و ماندگار را برای دیار سربداران انجام داده است، در تاریخ پروژه های عمرانی این شهر ثبت نمایند.
متن خبر ایسنا درباره کتاب جدید محمود برآبادی به شرح زیر است:

محمود برآبادی با «مترو» می‌آید

محمود برآبادی پس از نگارش «فرهنگ مصور ترافیک برای کودکان و نوجوانان»، این‌بار با کتاب «مترو» ویژه همین گروه سنی دست به قلم شده است.

این نویسنده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ادبیات و نشر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: این کتاب کتابی علمی-آموزشی است که بناست مثل «فرهنگ مصور ترافیک برای کودکان و نوجوانان» توسط نشر قدیانی راهی بازار شود.

برآبادی افزود: ضرورت، تاریخچه، نکات ایمنی، امکانات و هر آن‌چه در مورد مترو مورد نیاز کودکان و نوجوانان است در این کتاب گنجانده خواهد شد. این اثر هم‌اکنون در مرحله جمع‌آوری منابع است و ۲۰ درصد کار نگارش آن تمام شده است.

او افزود: «فرهنگ مصور ترافیک برای کودکان و نوجوانان» هم‌اکنون مراحل آماده‌سازی خود را پشت سر می‌گذارد و کتاب «مترو» در امتداد این کار نوشته شده است.

مجموعه پنج‌جلدی «رفت‌وآمد در شهر» از دیگر نوشته‌های این نویسنده است که قرار است توسط انتشارات مدرسه راهی بازار شود.

برآبادی گفت: در این مجموعه به تفکیک به مسائل کودکان و نوجوانان در خیابان‌ها و رفت‌وآمدهای شهری پرداخته شده و در آن مطالبی درباره پلیس راهنمایی، دوچرخه‌سواری، خودرو و… گنجانده شده است.

این اثر علمی – آموزشی کودکان گروه‌های سنی «الف» و «ب» – سال‌های پیش‌دبستان و پایه‌های اول تا سوم دبستان – را مخاطب قرار می‌دهد و غیرداستانی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.