کد خبر : 9284
دیدگاه‌ها برای رونمایی از دستگاه چند منظوره خط کشی و رنگ آمیزی جداول در شهرداری سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 - 18:18
-

رونمایی از دستگاه چند منظوره خط کشی و رنگ آمیزی جداول در شهرداری سبزوار

سبزواریان: معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار از رونمایی دستگاه چند منظوره خط کشی و رنگ آمیزی جداول در شهرداری سبزوار خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سیدعلی کوشکی با اعلام این خبر افزود: با توجه به تاکید شهردار سبزوار مبنی بر جذب سرمایه گذار و مشارکت بخش خصوصی، با تلاش و پیگیری معاونت

dastgah-khatkeshi01سبزواریان: معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار از رونمایی دستگاه چند منظوره خط کشی و رنگ آمیزی جداول در شهرداری سبزوار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سیدعلی کوشکی با اعلام این خبر افزود: با توجه به تاکید شهردار سبزوار مبنی بر جذب سرمایه گذار و مشارکت بخش خصوصی، با تلاش و پیگیری معاونت خدمات شهری شهرداری و سرمایه گذاری بخش خصوصی دستگاه چند منظوره خط کشی و رنگ آمیزی جداول با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال خریداری و رونمایی شد.

مدیر حمل و نقل ترافیک شهرداری سبزوار نیز در این رابطه گفت: با توجه به گستردگی شبکه معابر، خیابان ها و بلوارهای درون شهری، این دستگاه دارای قابلیت خط کشی در طول معابر (خطوط ممتد و منقطع) ، خط کشی در عرض معابر به صورت خط ایست و خطوط عابر پیاده است.

امیر ناطقی منظم کردن حرکت وسایل نقلیه و عابران پیاده، غلبه بر عدم دید در تاریکی، افزایش دید و ایمنی معابر خصوصا در شب را از مزایای خط کشی معابر به این شیوه بیان کرد.

وی افزود: با توجه به کاربری این دستگاه سایر شهرداری ها و ادارات راه و شهرسازی شهرهای همجوار نیز می توانند با هماهنگی قبلی از خدمات آن بهره مند شوند.

مدیر حمل و نقل ترافیک شهرداری سبزوار در پایان گفت: سمپاشی درختان و فضای سبز شهری و رنگ آمیزی جداول حاشیه خیابان ها، بلوارها و میادین از دیگر قابلیت های این دستگاه می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.