کد خبر : 1415
دیدگاه‌ها برای ریس ستاد دیه کشور: امسال از گرفتن بودجه دولتی صرف نظر کردیم بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 21:48
-

ریس ستاد دیه کشور: امسال از گرفتن بودجه دولتی صرف نظر کردیم

جشن گلریزان جهت آزادی ۴۱ زندانی جرائم مالی و غیر عمد، شب گذشته در تالار یاس برگزارشد. ریس ستاد دیه کشور در این مراسم با اشاره به کاهش نقدیندگی و در راستای تعامل با دولت گفت: امسال از گرفتن بودجه دولتی صرف نظر کردیم و قرار شد این بودجه از کمک های مردمی، جمع آوری و

setad-dyeجشن گلریزان جهت آزادی ۴۱ زندانی جرائم مالی و غیر عمد، شب گذشته در تالار یاس برگزارشد.
ریس ستاد دیه کشور در این مراسم با اشاره به کاهش نقدیندگی و در راستای تعامل با دولت گفت: امسال از گرفتن بودجه دولتی صرف نظر کردیم و قرار شد این بودجه از کمک های مردمی، جمع آوری و برای آزاد سازی زندانیان در بند هزینه شود.
سید اسدالله جولایی با اشاره به اینکه سال گذشته ۹۰ میلیارد تومان ردیف اعتباری از سوی دولت برای ستاد دیه مصوب شده بود اظهارکرد: امسال در جهت کمک به دولت تدبیر و امید، تنها از تسهیلات تعریف شده برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد استفاده می کنیم.

وی شروع کار ستاد دیه را از داخل زندان و با شناسایی زندانیان غیر عمد و نیازمند عنوان و تصریح کرد: این افراد توسط مددکاران در داخل زندان شناسایی و مورد تحقیق قرار می گیرند و با توجه به نیاز هر شخص و مشخص شدن توان هر کدام اقدام مناسب جهت آزادی آنان انجام می گیرد.

رییس ستاد دیه کشور فرهنگ سازی در امر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: التزام به رعایت این قوانین عملی پیشگیرانه است و می تواند در کاهش آمار زندانیان تاثیر بسزایی داشته باشد.

به همت خیرین در این مراسم مبلغی بالغ بر یک میلیاردو پانصد میلیون ریال جمع آوری شد که زمینه آزادی ۴۱ محکوم غیر عمد در سبزوار را فراهم می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.