کد خبر : 17811
دیدگاه‌ها برای رکورد تولید پسماند سبزواری‌ها در شب یلدا بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 - 18:30
-

رکورد تولید پسماند سبزواری‌ها در شب یلدا

باشگاه خبرنگاران جوان رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار گفت: در طولانی‌ترین شب سال میزان پسماند تولید شده در سبزوار به ۲۳۵ تن رسید. مجید معنوی زاده، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار با اشاره به اینکه میزان تولید پسماند در شهر سبزوار روزانه ۱۵۰ تن است، افزود: براساس آمار سازمان مدیریت پسماند، در طولانی‌ترین شب سال


باشگاه خبرنگاران جوان

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار گفت: در طولانی‌ترین شب سال میزان پسماند تولید شده در سبزوار به ۲۳۵ تن رسید.

مجید معنوی زاده، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار با اشاره به اینکه میزان تولید پسماند در شهر سبزوار روزانه ۱۵۰ تن است، افزود: براساس آمار سازمان مدیریت پسماند، در طولانی‌ترین شب سال میزان پسماند تولید شده در سبزوار بالغ بر ۲۳۵ تن بود که این رقم رکورد ویژه‌ای را به ثبت رساند.

وی بیان کرد: جا دارد به صورت ویژه از کلیه پرسنل، همکاران و پاکبانان که زحمت زیادی را در جمع آوری پسماند‌های تولید شده و پاکسازی معابر در این شب داشتند، تقدیر نمایم.

وی ضمن قدردانی از همراهی خوب شهروندان سبزواری جهت همکاری با پاکبانان شهر، افزود: از شهروندان محترم تقاضا می‌شود با توجه به آغاز فصل زمستان، پس از تفکیک پسماند‌های خشک و‌تر و با رعایت ساعت جمع آوری زباله در ۹ شب، پس مانده‌های تولیدی را در داخل ظروف جمع آوری مکانیزه قرار دهند تا با این اقدام سرعت جمع آوری پسماند‌ها و زحمات بی منت پاکبانان کاهش یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.