کد خبر : 10721
دیدگاه‌ها برای رییس جمهور سابق از خداحافظی مشایی از دنیای سیاست خبر داد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 آبان 1394 - 11:22
-

رییس جمهور سابق از خداحافظی مشایی از دنیای سیاست خبر داد

سبزواریان: رییس دولت نهم و دهم از خداحافظی اسفندیار رحیم مشایی از فعالیت های سیاسی خبر داد و گفت: وی به دلیل روحیات شخصی و همچنین کسالت شدید، برای همیشه از دنیای سیاست خداحافظی کرده است. به گزارش ایرنا از سایت پایش، محمود احمدی نژاد بتازگی در جمع تعداد معدودی از مشاوران و دستیاران خود

سبزواریان: رییس دولت نهم و دهم از خداحافظی اسفندیار رحیم مشایی از فعالیت های سیاسی خبر داد و گفت: وی به دلیل روحیات شخصی و همچنین کسالت شدید، برای همیشه از دنیای سیاست خداحافظی کرده است.

به گزارش ایرنا از سایت پایش، محمود احمدی نژاد بتازگی در جمع تعداد معدودی از مشاوران و دستیاران خود بار دیگر از رحیم مشایی، مشاور ارشد خود حمایت کرد و اصولگرایان مخالف او را به باد انتقاد گرفت.

یکی از نزدیکان وی که در این جلسه حضور داشته است به «پایش» گفت که احمدی نژاد در پاسخ به برخی گلایه های اعضای حاضر در جلسه درباره نحوه مناسبات وی با رحیم مشایی گفته است که او همچنان به قوت از مشایی حمایت می کند، اگرچه به حاضران در جلسه خبر داده که وی به دلیل روحیات شخصی و همچنین کسالت شدید، برای همیشه از دنیای سیاست خداحافظی کرده و گوشه عزلت اختیار کرده است.

رابطه خاص و بسیار عمیق احمدی نژاد با اسفندیار رحیم مشایی، در طول ریاست جمهوری او با انتقاد اصولگرایان مواجه بود.
به گفته این منبع حاضر در جلسه، احمدی نژاد بار دیگر با انتقاد شدید از سیاستمداران ارشد اصولگرا ، آنها را بزرگترین مانع خود در هشت سال گذشته معرفی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.