کد خبر : 22379
دیدگاه‌ها برای زاگرس اسلام‌آباد غرب مقابل سربداران سبزوار پیروز شد بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 15 شهریور 1398 - 22:31
-

زاگرس اسلام‌آباد غرب مقابل سربداران سبزوار پیروز شد

ایرنا در دیدار پایانی هفته چهارم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور، تیم زاگرس اسلام‌آباد غرب در دیداری نزدیک و نفس‌گیر مقابل مهمان خود سربداران سبزوار پیروز شد. تیم هندبال زاگرس عصر امروز (جمعه – ۱۵ شهریور) در اسلام‌آباد غرب توانست با حساب ۳۲ بر ۳۱ از سد مهمان سخت‌کوش سبزواری بگذرد. ۲ تیم در این

ایرنا

در دیدار پایانی هفته چهارم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور، تیم زاگرس اسلام‌آباد غرب در دیداری نزدیک و نفس‌گیر مقابل مهمان خود سربداران سبزوار پیروز شد.

تیم هندبال زاگرس عصر امروز (جمعه – ۱۵ شهریور) در اسلام‌آباد غرب توانست با حساب ۳۲ بر ۳۱ از سد مهمان سخت‌کوش سبزواری بگذرد.

۲ تیم در این مسابقه بازی پایاپایی از خود به نمایش گذاشته و حتی در پایان نیمه اول هم با تساوی ۱۵ بر ۱۵ زمین مسابقه را ترک کردند.

در نیمه دوم نیز تیم‌های زاگرس و سربداران بازی برابری انجام دادند اما تیم زاگرس با استفاده از امتیاز میزبانی و تشویق‌های پرشور هواداران خود توانست بهتر از موقعیت‌ها استفاده و درنهایت با پیروزی زمین را ترک کردند.

تیم زاگرس اسلام‌آباد غرب با این پیروزی ۶ امتیازی شد و با یک پله صعود در مکان دوم جدول رده‌بندی گروه اول قرار گرفت و تیم سربداران نیز با ۲ امتیاز در همان مکان پنجم باقی ماند.

زاگرس نشینان تاکنون مقابل ذغال سنگ طبس، ستارگان دشستان و سربداران پیروز شده و نتیجه را مقابل ذوب‌آهن اصفهان واگذار کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.