کد خبر : 20739
دیدگاه‌ها برای زایمان بدون درد در سبزوار ۲۴ درصد رشد یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 تیر 1398 - 21:15
-

زایمان بدون درد در سبزوار ۲۴ درصد رشد یافت

ایرنا رئیس مرکز آموزشی – درمانی شهیدان مبینی سبزوار گفت: از ابتدای امسال ۸۷۴ مورد زایمان بدون درد در این مرکز انجام شده که نسبت به سه ماه اول سال قبل ۲۴ درصد رشد داشته است. دکتر عباس کافی افزود: در زایمان بدون درد، داروی بی‌حسی در مقادیر کم به‌وسیله متخصص به مادر تزریق می‌شود

ایرنا

رئیس مرکز آموزشی – درمانی شهیدان مبینی سبزوار گفت: از ابتدای امسال ۸۷۴ مورد زایمان بدون درد در این مرکز انجام شده که نسبت به سه ماه اول سال قبل ۲۴ درصد رشد داشته است.

دکتر عباس کافی افزود: در زایمان بدون درد، داروی بی‌حسی در مقادیر کم به‌وسیله متخصص به مادر تزریق می‌شود و تسریع در روش زایمان و نداشتن عوارض جانبی درازمدت از فواید این روش زایمان است.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال هزار و ۵۹۹ زایمان در بیمارستان شهیدان مبینی سبزوار انجام شده که از این تعداد هزار و ۱۷۳ نفر به‌طور طبیعی و ۴۲۶ نفر به‌صورت سزارین زایمان کرده‌اند.

رئیس مرکز آموزشی – درمانی شهیدان مبینی سبزوار گفت: تعداد مرگ‌ومیر مادران باردار با اقدامات صورت گرفته در مرکز آموزشی درمانی شهیدان مبینی سبزوار هم مانند مدت مشابه سال قبل صفر بوده است.

مرکز آموزشی – درمانی شهیدان مبینی با بخش‌های جراحی، زنان و زایمان، اورژانس، اتاق عمل، آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه، سونوگرافی و کلینیک به مراجعان، خدمات تخصصی و فوق تخصصی زنان و زایمان ارائه می‌دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.