کد خبر : 8392
دیدگاه‌ها برای زحمت انتخاب همسر ما را هم دولت می‌کشد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 17:27
-

زحمت انتخاب همسر ما را هم دولت می‌کشد

روزنامه شرق – پوریا عالمی : تا دیروز ما با یکی توی اینترنت دوست می‌شدیم پدر و مادر و مسئولان و مجری‌های تلویزیون و بقیه، می‌زدند توی سرمان که خاک بر سرت که خاک‌تو‌سری می‌کردی بهتر از این بود که ندانی فردا چه خاکی تو سرت بکنی. امروز اما خود مسئولان سایت راه انداخته‌اند که

روزنامه شرق – پوریا عالمی : تا دیروز ما با یکی توی اینترنت دوست می‌شدیم پدر و مادر و مسئولان و مجری‌های تلویزیون و بقیه، می‌زدند توی سرمان که خاک بر سرت که خاک‌تو‌سری می‌کردی بهتر از این بود که ندانی فردا چه خاکی تو سرت بکنی.

امروز اما خود مسئولان سایت راه انداخته‌اند که جوانان بروند توش و مستقیم کانکت شوند برای انتخاب همسر. گویا الان قبحش ریخته و رسمی شده، فقط زمان ما مایه بی‌آبرویی بود.

اما مشکل ما کجاست؟ آیا گمان کردید ما با جوانان مشکل داریم و داریم زیرآب سایت را می‌زنیم تا آن را فیلتر کنند و جوانان زابه‌راه شوند؟ به این سوی چراغ که این‌طور باشد.

مشکل ما این است که معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش از راه‌اندازی «سایت همسان‌گزینی» خبر داده و گفته: «این سایت، همسریابی جوانان را تسهیل می‌کند».

سؤال ما این است که زمان ما همسرپیداکردن از اینترنت بد بود آیا دلیلش این بود که همسران زمان ما دایل‌آپی می‌شدند؟ الان همه بی‌سیم و وای‌فای؟ الان همه وایرلس؟ یعنی مسئله تماس از راه سیم بود؟ الان که بی‌سیم شده، قضیه حل است؟

آچارکشی دوم این است که چرا اسم سایت همسان‌گزینی است؟ یعنی من الان حالت ازدواج پیدا کنم بروم در این سایت یکی مثل خودم دراز و لاغر و بی‌جان و سبیلو و کچل تحویلم می‌دهد؟ واقعا چرا همسان؟ همسان الان خوب شد؟ تا دیروز که آقای احمدی‌نژاد می‌گفت ناهمسان است. الان دولت عوض شده همه همسان شدند؟

سؤال سوم این است که با این وضعیت اینترنت که هی قطع و وصل می‌شود، ما برویم توی سایت و بزنیم همسر مناسبمان را دانلود کنیم، اگر اینترنت قطع شد و همسرمان نصفه دانلود شده بود، چه‌کسی پاسخ‌گوست؟

آچارکشی چهارم این است که مسئله هکرها را چه کسی حل خواهد کرد؟ اگر ما آمدیدم توی سایت و همسرمان را تیک زدیم و دانلود شد، بعد دیدیم ‌ای دل غافل این برنامه قبلا چندبار هک شده است چه کسی مسئول است؟ دولت؟ وزارت جوانان؟ بانک‌مرکزی؟ آن که بانک‌مرکزی بود و هک شد طرف رفت بغل سلین، ما چه کنیم؟

سؤال پنجم و آچارکشی نهایی این است که حالا که دولت زحمت می‌کشد و تصمیم گرفته همسر ما را هم او انتخاب کند و همه کارها را می‌خواهد او برای ما انجام دهد، پس بی‌زحمت حالا که همسر ما را می‌گیرد، خودش برای بچه هم اسم بگذارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.