کد خبر : 21086
دیدگاه‌ها برای زندگینامه و وصیت‌نامه شهید رضا اردیبهشتی از سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 تیر 1398 - 22:48
-

زندگینامه و وصیت‌نامه شهید رضا اردیبهشتی از سبزوار

ایثار شهید رضا اردیبهشتی در ۲۳ آبان ۱۳۴۳ دیده به جهان گشود و در چهارم خرداد ۱۳۶۱ عملیات بیت‌المقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد. شهید رضا اردیبهشتی در ۲۳ آبان ۱۳۴۳ دیده به جهان گشود و در چهارم خرداد ۱۳۶۱ عملیات بیت‌المقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد. وی در خانواده‌ای متعهد به انقلاب

ایثار

شهید رضا اردیبهشتی در ۲۳ آبان ۱۳۴۳ دیده به جهان گشود و در چهارم خرداد ۱۳۶۱ عملیات بیت‌المقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید رضا اردیبهشتی در ۲۳ آبان ۱۳۴۳ دیده به جهان گشود و در چهارم خرداد ۱۳۶۱ عملیات بیت‌المقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی در خانواده‌ای متعهد به انقلاب و اسلام در سبزوار چشم به جهان گشود. دوران ابتدائی و راهنمایی خود را با موفقیت به پایان رسانید و به دبیرستان راه پیدا کرد.

در دوران دبیرستان او که مصادف با خیزش مردم علیه رژیم ستم شاهی بود شهید رضا اردیبهشتی با حضور در انجمن‌های مختلف سیاسی و مذهبی به فعالیت‌های انقلابی پرداخت.

با پیروزی انقلاب اسلامی شهید اردیبهشتی با ورود به سازمان جهاد سازندگی در خدمت‌رسانی به مردم کشاورز روستا نقش بسیار مؤثری از خود برجای گذاشت.

وی سرانجام برای حفظ مرزهای ایران اسلامی و دفاع از انقلاب به جبهه‌های حق علیه باطل شتافت و در چهارم خردادماه ۱۳۶۱ در عملیات ظفرمند بیت‌المقدس در ایستگاه حسینیه به درجه شهادت نائل آمد و پیکر پاکش تاکنون مفقودالاثر است.

  • قسمتی از وصیت‌نامه شهید

خدایا تو را شکر می‌کنم که به من قدرت تشخیص حق از باطل را دادی و خدایا تو را شکر می‌کنم که رهبرم را شناساندی که به من چنین پدر و مادری دادی خدایا تو را شکر می‌کنم که مرا در نادانی نمیراندی مادر عزیزم می‌دانم که شما را اذیت کردم و برای شما نتوانستم فرزند خوبی باشم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.