کد خبر : 9291
دیدگاه‌ها برای زیرساخت‌های حوزه بهداشت و سلامت سبزوار ارتقا می‌یابد‌ بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 - 18:45
-

زیرساخت‌های حوزه بهداشت و سلامت سبزوار ارتقا می‌یابد‌

سبزواریان: نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: با استقرار اورژانس هوایی، زیرساخت‌های حوزه بهداشت و سلامت سبزوار ارتقا می‌یابد. محمدرضا محسنی ثانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: شهرستان سبزوار در مرکز کرویدر اصلی کشور به آستان قدس رضوی و خیل عظیم زائران علی بن موسی الرضا (ع) قرار دارد. وی با

mohseni06سبزواریان: نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: با استقرار اورژانس هوایی، زیرساخت‌های حوزه بهداشت و سلامت سبزوار ارتقا می‌یابد.

محمدرضا محسنی ثانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: شهرستان سبزوار در مرکز کرویدر اصلی کشور به آستان قدس رضوی و خیل عظیم زائران علی بن موسی الرضا (ع) قرار دارد.

وی با بیان اینکه در این محور که بیش از ۷۰۰ کیلومتر طول دارد هیچگونه اورژانس هوایی وجود نداشت، افزود: بنابراین طولانی ‌و کویری بودن مسیر و سایر پارامترها که در تصادفات موثر بود، سبب شد استقرار اورژانس هوایی در منطقه را بصورت جدی پیگیری کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه این امر در حال حاضر به همت بخش خصوصی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با راهکارهای در نظر گرفته شده و با اعلام آمادگی‌هایی که صورت گرفته، بتوانیم اورژانس هوایی منطقه را در هفته دولت ‌به بهره برداری برسانیم.

محسنی ثانی با بیان اینکه اورژانس هوایی سبزوار توانایی در‌برگیری شهرستان‌های همجوار را نیز دارد، یادآور شد: امیدواریم این خدمات و تسهیلات که برای زائران علی بن موسی الرضا (ع) و سایر مردم منطقه است هرچه سریع‌تر به سرانجام برسد و در کاهش آمار تلفات و مصدومان تصادفی نقش بسزایی را ایفا کند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از هزینه‌ها توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین می‌شود، عنوان کرد: بخش دیگری از هزینه‌ها با مشارکت بخش خصوصی، داشنگاه علوم پزشکی سبزوار، امکانات مردمی و در صورت امکان از ماده ۱۸۰ تامین می‌شود.

محسنی ثانی در پایان با بیان اینکه استقرار اورژانس هوایی در سبزوار از ابتدای سال ۹۳ در دستور کار قرار داشته است، تصریح کرد: استقرار این پایگاه در سبزوار جهش بسیار خوبی در حوزه بهداشت و سلامت شهرستان است‌.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.