کد خبر : 10656
دیدگاه‌ها برای زیرساخت روستایی حلقه گمشده برنامه‌ریزی شهری بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 - 20:33
-

زیرساخت روستایی حلقه گمشده برنامه‌ریزی شهری

سبزواریان: فرماندار سبزوار گفت: توجه به زیرساخت‌های روستایی در حقیقت حلقه گمشده مهمی در حوزه برنامه‌ریزی شهری است. به گزارش ایسنا، احمد برادران در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان سبزوار با بیان اینکه در ۶ ماه نخست سال جاری ۵۲ درصد اعتبارات به حوزه عمرانی اختصاص یافته است، افزود: دستگاه‌ها از طریق دفاتر فنی اداره

ahmad-baradaran02سبزواریان: فرماندار سبزوار گفت: توجه به زیرساخت‌های روستایی در حقیقت حلقه گمشده مهمی در حوزه برنامه‌ریزی شهری است.

به گزارش ایسنا، احمد برادران در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان سبزوار با بیان اینکه در ۶ ماه نخست سال جاری ۵۲ درصد اعتبارات به حوزه عمرانی اختصاص یافته است، افزود: دستگاه‌ها از طریق دفاتر فنی اداره کل پیگیر این موضوع باشند تا باعث برگشت اعتبارات از این شهرستان نشود.

برادران ادامه داد: این اتفاق ویژه‌ای است که بیش از ۵۰ درصد اعتبارات به خزانه واریز شده است این در حالی است که سال‌های گذشته این رقم زیر بیست درصد بوده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌هایی که به شدت در دولت یازدهم به آن تاکید شده است، ایجاد شرکت‌های تعاونی و مشارکت روستاییان است اظهار کرد: تمامی برنامه‌ریزی‌هایی که در بخش‌های عمرانی و اقتصادی در روستاها انجام شده است حاکی از آن است که تنها ۲۸ درصد روستانشیان
در روستاها اسکان یافته‌اند.

برادران اضافه کرد: این خلاف سیاست‌های دولت است که با اقداماتی که در روستاها انجام شده است، اهالی باید در روستاها متمرکز شوند تا تولید و اشتغال نیز در روستا رونق بیشتری پیدا کند و قطعاً باعث خواهد شد که مشکلات در حاشیه شهرها با کاهش چشمگیری مواجه شود.

وی با بیان اینکه توجه به زیرساخت‌های روستایی در حقیقت حلقه گمشده مهمی در حوزه برنامه‌ریزی برای روستاست، خاطرنشان کرد: متأسفانه در سال‌های گذشته به مقوله روستا کم‌توجهی شده است و همین امر سبب بروز آسیب‌های جدی به این بخش شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.