کد خبر : 28156
دیدگاه‌ها برای ساختمان بهزیستی سبزوار؛ نه اعتبار برای مرمت هست، نه واگذار می‌شود بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 آبان 1399 - 2:44
-

ساختمان بهزیستی سبزوار؛ نه اعتبار برای مرمت هست، نه واگذار می‌شود

رئیس اداره بهزیستی سبزوار می‌گوید با اعتبارات این نهاد نمی‌توان ساختمان ممتازش را مرمت کرد اما واگذاری آن هم برای او قابل قبول نیست.

احمد پورمختار، اسرارنامه

پیگیری ثبت ملی ساختمان بهزیستی

به گفته کارشناسان، ساختمان اداره بهزیستی سبزوار از امتیازات به‌خصوصی در زمینه معماری برخوردار است؛ تا حدی‌که از ضرورت ثبت آن در آثار ملی نیز مطالبی مطرح شده است.

از جمله، رئیس اداره بهزیستی سبزوار به اسرارنامه گفته است با ثبت ساختمان این نهاد در آثار ملی موافق است و پیش از او هم مسئولان این اداره، ثبت ملی این مجموعه را پیگیری می‌کرده‌اند.

بهزیستی خانه ما است، آن را واگذار نمی‌کنیم

کسرایی‌فر در مصاحبه‌اش اضافه کرده که شماری از ادارات سبزوار، درخواست واگذاری بهزیستی را مطرح کرده‌اند؛ موضوعی که او، به تأکید آن را رد کرده و می‌گوید «بهزیستی خانه ما است و آن را واگذار نمی‌کنیم».

وی در ادامه استدلال کرده است که نمی‌خواهد با واگذاری این مجموعه، افرادی که زیرمجموعه اداره بهزیستی سبزوار هستند دچار مشکل شوند.

اعتبار برای مرمت ساختمان کافی نیست

رئیس این اداره گفته است بارها خواستار تخصیص اعتبار لازم برای مرمت ساختمان بهزیستی شده اما تا کنون اعتباری که کافی باشد به این نهاد داده نشده است.

مرضیه کسرایی‌فر با تأکید بر این‌که مدیریت بهزیستی سبزوار نسبت به حفظ ماهیت ساختمان این نهاد حساس است، اضافه کرده که برای مرمت فاصله‌ای که در آجر نمای این ساختمان ایجاد شده، از اداره میراث فرهنگی نیز درخواست اعتبار کرده اما این درخواست هم به نتیجه نرسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.