تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 - 12:01
-

ساختمان کانون پرورش فکری کودکان تخریب نمی شود

روزنامه خراسان: پنجم آبان ماه سال جاری گزارشی در صفحه شهرستان ها به چاپ رسید که یک عضو شورای اسلامی شهر سبزوار مدعی شده بود که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به دلیل کمبود فضا در بیمارستان حشمتیه شهرستان، قصد دارند ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را تخریب کنند اما با توجه به

takhrib-kanon-07روزنامه خراسان: پنجم آبان ماه سال جاری گزارشی در صفحه شهرستان ها به چاپ رسید که یک عضو شورای اسلامی شهر سبزوار مدعی شده بود که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به دلیل کمبود فضا در بیمارستان حشمتیه شهرستان، قصد دارند ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را تخریب کنند اما با توجه به پیگیری های صورت گرفته و تشکیل مجموعه های مردم نهاد،جلوی این کار گرفته شده است.

وی ادامه داد:دانشگاه علوم پزشکی با تخریب دیوار باغ ملی زمینه تخریب کانون پرورشی را فراهم کرده است که این موضوع زنگ خطری برای میراث فرهنگی و معنوی شهرستان است.مقصودی همچنین نصب دستگاه زباله سوز در مجاورت باغ ملی و کانون پرورش فکری کودکان را یکی ازمهمترین چالش های موجود این بیمارستان دانست و خاطر نشان کرد:این دستگاه مشکلات زیادی دارد و آسیب های فراوانی به سلامت مردم وارد می کند که باید این دستگاه تعطیل و به خارج از شهر منتقل شود.

در پی این گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز طی جوابیه ای مکتوب که به روزنامه خراسان ارسال کرده است ، سخنان این عضو شورای شهر سبزوار را تکذیب و در ادامه اعلام کرده است: این عضو محترم شورای اسلامی سبزوار بدون دلیلی روشن از مدتی قبل در عین اطلاع کامل از موضوع، باعث تشویش اذهان عمومی شده است.

در ادامه این جوابیه آمده است :در مجاورت بیمارستان کوچه ای حدود هشت متری وجود دارد که انتهای آن کوچه منتهی به ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می شود و از طرفی بیمارستان ۲۴۵ تخت خوابی حشمتیه مراحل پایانی احداث آن سپری می شود که در مجاورت ساختمان کانون قرار دارد و قسمتی از دیوار بیمارستان (همجوار با ساختمان کانون) تخریب شده تا برای ورود و خروج بیماران به درمانگاه تخصصی بیمارستان قرار گیرد.

در نتیجه انتشار خبر تخریب ساختمان کانون کاملاً کذب بوده و هیچ گونه صدمه و آسیبی به ساختمان مذکور نرسیده است. شایان ذکر است تمام اقدامات انجام گرفته با هماهنگی مسئولان مربوط شهرستان بوده است. همچنین در خصوص اظهار نظر این عضو محترم شورا درباره دستگاه امحای زباله بایستی اذعان کرد که اعلام نظر ایشان تخصصی نبوده است و دستگاه امحای زباله مذکور جزو پیشرفته ترین دستگاه ها بوده که ضمن بی خطر بودن هیچ گونه آلودگی زیست محیطی ندارد.

شایسته یادآوری است؛ ایشان اعلام کرده که دانشگاه مدعی مالکیت زمین کانون بوده که این کار به طور قطع تکذیب می شود و دانشگاه در این زمینه هیچ ادعایی ندارد. همچنین باید گفت: مجوز احداث این بیمارستان در سال ۸۶ دریافت شده و با توجه به هزینه های تخصیص یافته شده برای تکمیل و تجهیز کامل این بیمارستان در آینده نزدیک شاهد بهره برداری و استفاده مردم شهرستان سبزوار خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ناشناس سه شنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶

پس بالاه آقایان کوتاه آمدند و خیالمان راحت شد. این به خاطر اتحاد و مقاومت همه اهل فرهنگ و هنر شهرستان است.

m سه شنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶

مطمئن باش کوتاه آمدنشان تاکتیکی است.

نظرات بسته شده است.