کد خبر : 17728
دیدگاه‌ها برای ساخت تصفیه خانه فاضلاب سبزوار ۳۲ درصدی پیشرفت کرده است بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آذر 1397 - 11:39
-

ساخت تصفیه خانه فاضلاب سبزوار ۳۲ درصدی پیشرفت کرده است

سرپرست شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: عملیات ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهر سبزوار در غرب این استان تاکنون به میزان ۳۲ درصد پیشرفت اجرا داشته است. عباس مهری افزود: پروژه فاضلاب شهرک توحید سبزوار به روش BOT (خرید تضمینی پساب فاضلاب) با ظرفیت ۱۵هزار مترمکعب در شبانه روز و سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد

سرپرست شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: عملیات ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهر سبزوار در غرب این استان تاکنون به میزان ۳۲ درصد پیشرفت اجرا داشته است.

عباس مهری افزود: پروژه فاضلاب شهرک توحید سبزوار به روش BOT (خرید تضمینی پساب فاضلاب) با ظرفیت ۱۵هزار مترمکعب در شبانه روز و سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد ریال، ۸۵ هزار نفرجمعیت این محدوده را پوشش می دهد.
وی همچنین گفت: تصفیه خانه فاضلاب شهرجدید گلبهار واقع در شما مشهد نیز با ظرفیت ۳۰ هزارمترمکعب در شبانه روز و سرمایه گذاری هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در حال بهره برداری آزمایشی است. این تصفیه خانه برای۲۰۰ هزار نفر جمعیت طراحی شده است.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی افزود: طرحهای فاضلاب در ۱۰ شهر استان از طریق تامین منابع مالی دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال اجرا است. ۳۰ پیمانکار در اجرای این طرحها فعالیت دارند.
شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با زیر پوشش بردن یک میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک، خدمات آبرسانی به ساکنان ۷۳ شهر را در این استان (به جز کلانشهر مشهد) بر عهده دارد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.