کد خبر : 11770
دیدگاه‌ها برای ساخت نخستین الکتروموتور ضد انفجار کشور در جوین بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 - 19:36
-

ساخت نخستین الکتروموتور ضد انفجار کشور در جوین

سبزواریان: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار از ساخت نخستین الکتروموتور ضد انفجار کشور، با قدرت ۱۲۰۰ کیلووات، در شرکت ماشین های الکتریکی ‘جمکو’ جوین خبر داد. علی امیدبخش در با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ساخت و آزمایش این الکتروموتور اخیرا در این شرکت به پایان رسیده، افزود: این الکتروموتور که به سفارش

electromotor-zede-enfejar01سبزواریان: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار از ساخت نخستین الکتروموتور ضد انفجار کشور، با قدرت ۱۲۰۰ کیلووات، در شرکت ماشین های الکتریکی ‘جمکو’ جوین خبر داد.

علی امیدبخش در با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ساخت و آزمایش این الکتروموتور اخیرا در این شرکت به پایان رسیده، افزود: این الکتروموتور که به سفارش شرکت نفت و گاز جنوب ساخته شده در صنایع نفت و پتروشیمی کاربرد دارد.

وی با بیان اینکه با ساخت این الکتروموتور، انحصار ساخت آن از دست شرکت های اروپایی خارج شده، افزود: واردات این نوع الکتروموتورها به کشور در سال های اخیر، به دلیل وجود نظام تحریم، مشکل شده بود.

مدیرعامل شرکت جمکوی جوین نیز به خبرنگار ایرنا گفت: این الکتروموتور ضد انفجار با قدرت ۱۲۰۰ کیلو وات با هزینه کرد ۲۵ میلیارد ریال و در مدت حدود سه ماه طراحی و ساخته شده که در صورت تولید انبوه این هزینه کاهش خواهد یافت.

سعید احتشام زاده افزود: این محصول کیفیتی برابر با نمونه ایتالیایی آن دارد و حال آنکه هزینه ساخت آن یک ششم هزینه خرید نوع خارجی تمام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.