کد خبر : 31848
دیدگاه‌ها برای ساخت و سازهای غیرمجاز در عرصه‌های منابع طبیعی سبزوار تخریب شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 تیر 1401 - 12:51
-

ساخت و سازهای غیرمجاز در عرصه‌های منابع طبیعی سبزوار تخریب شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سبزوار: ۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی ملی این شهرستان به مساحت ۱۴ هزار و ۳۵۶مترمربع در راستای حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی تخریب شد.

عباسعلی کیانی فرد افزود: افرادی بدون مجوز قانونی اقدام به تخریب، تسطیح، ترازبندی و درختکاری در اراضی ملی نموده بودند که با قطعی شدن حکم قضایی و با همکاری نیروی انتظامی نسبت به قلع و قمع مستحدثات و رفع تصرف اراضی ملی اقدام شد.

وی اظهار داشت: حفاظت از اراضی ملی و جلوگیری از هرگونه تخریب و عرصه‌های منابع طبیعی و مبارزه با زمین خواری از مهم‌ترین وظایف سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور است و اداره منابع طبیعی سبزوار با اجرای قاطعانه احکام از هرگونه تجاوز و تخریب اراضی جلوگیری می‌کند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سبزوار گفت: گشت‌های شبانه روزی یگان حفاظت در اراضی ملی شهرستان سبزوار هرگونه تخلفی را رصد و با هماهنگی محاکم قضایی و نیروی انتظامی اعمال قانون می‌کنند.

کیانی فرد ادامه داد: از تمامی روستائیان، بهره‌برداران و دوستداران طبیعت درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی مراتب را از طریق تلفن رایگان ۱۵۰۴ به مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اطلاع دهند.

وی افزود :سال گذشته ۵۸۰ هزار متر مربع از عرصه‌های منابع طبیعی سبزوار که به طور غیرمجاز تصرف شده بود با تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان رفع تصرف شده بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.