کد خبر : 31990
دیدگاه‌ها برای ساخت ۲۸۰۰ واحد مسکونی در چشم انداز نهضت ملی مسکن در سبزوار پیش‌بینی شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مرداد 1401 - 13:06
-

ساخت ۲۸۰۰ واحد مسکونی در چشم انداز نهضت ملی مسکن در سبزوار پیش‌بینی شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار: ساخت ۲ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در این شهرستان در چشم انداز نهضت ملی مسکن پیش‌بینی شده که تاکنون از این تعداد هزار و ۲۰۰ واحد آن با پیمانکاران انعقاد قرارداد شده است.

حسین ابراهیمی کردیانی در نشست شورای مسکن شهرستان سبزوار افزود: طرح نهضت ملی مسکن، یکی از طرح‌های شاخص این شهرستان است که با اجرای آن بخش عمده‌ای از نیاز مسکن برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای طرح نهضت ملی مسکن، قرارگاه اجرایی و عملیاتی مسکن در این شهرستان شکل گرفته و عملیات اجرایی با همکاری نهادهای مرتبط همچون فرمانداری، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شهرداری و دستگاه‌های خدمات رسان آغاز شده است.

فرماندار ویژه سبزوار با تاکید بر همکاری نهادهای اداری شهرستان در طرح نهضت ملی مسکن گفت: اجرای این طرح، فرصت مناسبی برای بهره گیری از ظرفیت انبوه سازان بومی شهرستان سبزوار است.

قانون جهش تولید و تامین مسکن (طرح نهضت ملی مسکن) مصوب ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۰ یکی از برنامه‌های کلان دولت سیزدهم محسوب می‌شود که با تلفیق طرح «اقدام ملی مسکن» در طرح «نهضت ملی مسکن» و افزایش تسهیلات ساخت تا رقم ۴۵۰ میلیون تومان، قصد دارد چهار میلیون واحد مسکونی طی چهار سال بسازد و بانک‌ها نیز موظف شده‌اند سالیانه ۳۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به طرح جهش تولید و تامین مسکن اختصاص دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.