کد خبر : 29407
دیدگاه‌ها برای سارقان مسلح طلا فروشی در جغتای خراسان رضوی دستگیر شدند بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1400 - 20:42
-

سارقان مسلح طلا فروشی در جغتای خراسان رضوی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی جغتای گفت:سارقان مسلحی که هفته گذشته اقدام به سرقت از یک طلا فروشی در این شهرستان کرده بودند دستگیر شدند. سرهنگ علی مرادی افزود: اواسط هفته گذشته سرقت مسلحانه با تهدید اسلحه کلت، از یک طلا فروشی در  شهر جغتای به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که ماموران انتظامی و پلیس آگاهی در

فرمانده انتظامی جغتای گفت:سارقان مسلحی که هفته گذشته اقدام به سرقت از یک طلا فروشی در این شهرستان کرده بودند دستگیر شدند.

سرهنگ علی مرادی افزود: اواسط هفته گذشته سرقت مسلحانه با تهدید اسلحه کلت، از یک طلا فروشی در  شهر جغتای به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که ماموران انتظامی و پلیس آگاهی در محل حاضر شدند و بررسیهای اولیه، حاکی از آن بود که بنا بر ادعای مالک طلا فروشی، یک و نیم کیلوگرم طلا به سرقت رفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، دستور ویژه برای پیگیری پرونده صادر شد و ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان جغتای با حضور کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی و اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی استان، تحقیقات گسترده خود را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی جغتای گفت: ردزنی های گسترده اطلاعاتی، پس از پنج شبانه روز کار پلیسی و چهره زنی عاملان سرقت، به شهرستان پیشوا در استان تهران رسید و ماموران انتظامی با نیابت قضایی، به این شهرستان عزیمت  و ۲ متهم پرونده را دستگیر کردند.

سرهنگ علی آبادی افزود: در بازرسی از خودروی ۲ متهم جوان پرونده در پیشوا، مقادیری از طلاهای سرقتی، وجه نقد، اسلحه کمری و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی  کشف شد و متهمان برای سیر مراحل تکمیلی پرونده، به شهرستان جغتای انتقال یافتند.

وی ادامه داد : تحقیقات از این ۲ متهم با دستور مقام قضایی، برای روشن شدن دیگر ابعاد مبهم این پرونده، ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.