کد خبر : 2098
دیدگاه‌ها برای سازماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش سبزوار انجام شد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 10:36
-

سازماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش سبزوار انجام شد

سبزواریان.کام: معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: سازماندهی و صدور ابلاغ نیروهای این مدیریت انجام شده است . به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ دکتر مرتضی بینش با بیان این مطلب ادامه داد: خوشبختانه با هماهنگی انجام شده در های ابتدایی و متوسطه و پرورشی و ترب معاونتیت

bineshسبزواریان.کام: معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: سازماندهی و صدور ابلاغ نیروهای این مدیریت انجام شده است .

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ دکتر مرتضی بینش با بیان این مطلب ادامه داد: خوشبختانه با هماهنگی انجام شده در های ابتدایی و متوسطه و پرورشی و ترب معاونتیت بدنی پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی صدور ابلاغ برای همکاران شاغل در این مدیریت صورت گرفته است.
این مسؤول با اشاره به یک ماه مانده به شروع سال تحصیلی خاطر نشان کرد: خوشبختانه صدور ابلاغ و تعیین جا برای معلمان این شهرستان به خوبی صورت گرفته است .

وی تصریح کرد: با توجه به صدور ابلاغ تدریس برای معلمان، فرصت برنامه ریزی جهت برگزاری هرچه بهتر توسط معلمان ایجاد شده است .
وی خاطر نشان کرد : نیروهای انتقالی به این شهرستان نیز با اولویت امتیاز در مدارس ساماندهی شده اند.
وی همچنین ادامه داد: نیروهای خدماتی و پرورشی و تربیت بدنی به همراه بهداشت نیز در این ساماندهی حضور داشتند.

شایان ذکر است ۴ هزار و ۷۰۰ فرهنگی در قالب نیروهای آموزشی، پرورشی، تربیت بدنی، مشاوره، بهداشت و خدماتی مشغول خدمت هستند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.