کد خبر : 1991
دیدگاه‌ها برای  کارگروه ساماندهی نیروی انسانی قطب شهید فرومندی برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1393 - 17:55
-

 کارگروه ساماندهی نیروی انسانی قطب شهید فرومندی برگزار شد

سبزواریان.کام: با حضور  کارشناسان  اداره ی کل، معاونین، کارشناسان ادارات قطب شهید فرومندی، کارگروه ساماندهی نیروی انسانی در محل سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد. در این کارگروه علاوه بر حضور کارشناس مسؤولان امور اداری اداره ی کل، معاونین پژوهشی، آموزشی، پرورشی و تندرستی و کارشناسان اداری فن آوری و آموزش و آمار حضور

qotb-foromandiسبزواریان.کام: با حضور  کارشناسان  اداره ی کل، معاونین، کارشناسان ادارات قطب شهید فرومندی، کارگروه ساماندهی نیروی انسانی در محل سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.

در این کارگروه علاوه بر حضور کارشناس مسؤولان امور اداری اداره ی کل، معاونین پژوهشی، آموزشی، پرورشی و تندرستی و کارشناسان اداری فن آوری و آموزش و آمار حضور داشتند.

معاون متوسطه ی  آموزش و پرورش سبزوار با تأکید بر ساماندهی نیروی انسانی ادرات قطب شهید فرومندی تصریح کرد: خوشبختانه با ساماندهی نیروهای مازاد در مناطق و سبزوار، کمبود نیروی لازم مناطق و شهر سبزوار تأمین خواهد شد.

سید رضا خاتم پور گفت: باید با برگزاری این گونه جلسات هماهنگی های لازم برای ساماندهی نیروهای مازاد برگزار شود.

کارشناس مسؤول امور اداری اداره ی کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در سخنانی به تبین اقدامات  ادارات در ساماندهی نیروی انسانی پرداخت و گفت: در ساماندهی نیروی انسانی باید رؤسا مستقیماً وارد عمل شوند.

در ادامه، معاونین و کارشناسان ادارات قطب شهید فرومندی(سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد)به ارائه ی مشکلات و بحث و بررسی برای حل آن ها پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.