کد خبر : 26436
دیدگاه‌ها برای ساماندهی کارتن‌خواب‌ها در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 - 12:20
-

ساماندهی کارتن‌خواب‌ها در سبزوار

ایمنا شهردار سبزوار گفت: وجود کارت خواب‌ها و معتادان در سطح شهر علاوه بر زشتی چهره شهر، اتفاقی ناگوار برای مجموعه مدیریت شهری محسوب می‌شد. سید علی کوشکی اظهار کرد: گرمخانه‌ها سرپناهی مناسب برای ساماندهی گروه‌های آسیب‌پذیر بی‌خانمان و کارتن‌خواب‌ها به‌ویژه در فصل سرما است که با مراجعه به این مکان‌ها علاوه بر در امان

ایمنا

شهردار سبزوار گفت: وجود کارت خواب‌ها و معتادان در سطح شهر علاوه بر زشتی چهره شهر، اتفاقی ناگوار برای مجموعه مدیریت شهری محسوب می‌شد.

سید علی کوشکی اظهار کرد: گرمخانه‌ها سرپناهی مناسب برای ساماندهی گروه‌های آسیب‌پذیر بی‌خانمان و کارتن‌خواب‌ها به‌ویژه در فصل سرما است که با مراجعه به این مکان‌ها علاوه بر در امان ماندن از سرما، غذای گرمی هم نصیب آن‌ها شود.

وی تصریح کرد: با هدف حمایت از آسیب‌دیدگان اجتماعی و اسکان افراد بی‌سرپناه و کارتن‌خواب نخستین گرمخانه شهر سبزوار در محل آرامستان قدیمی شهر راه‌اندازی شد.

شهردار سبزوار ادامه داد: ظرفیت پذیرش در گرمخانه آقایان ۶۰ نفر است که در صورت لزوم امکان افزایش این فضا نیز وجود دارد.

کوشکی گفت: در این مرکز یک وعده غذای گرم در شب و صبحانه به مددجویان ارائه می‌شود و تلاش داریم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی آلام روحی این جامعه هدف، زمینه حضور پزشک و خدمات روان‌شناختی در این مرکز فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: گرچه با راه‌اندازی گرمخانه مشکل افراد معتاد و بی‌سرپناه در این شهر تا حدودی رفع شده است، اما هدف ما رهایی آن‌ها از چنگ اعتیاد و بازگشت به جامعه و کانون گرم خانواده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.